Leroy077

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

OneNumber geeft melding 'Geen 06-nummer gekoppeld''

ik kan onenumber niet activeren zijn al meerderen case aangemaakt word echt van het kastje naar de muur gestuurd alles is up to date alles opnieuw opgestart andere simkaart in vodafone winkel elin toestel gedaan maar kom geej stap verder

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3090Posts
  • 911Oplossingen
  • 1045Likes

Hi @Leroy077, goedemorgen en welkom hier!

Hier kan ik je zeker bij helpen! Deze foutmelding wordt vaak veroorzaakt doordat de gebruiker niet de juiste rechten/instellingen heeft in My Vodafone. Deze foutmelding kan met name voorkomen indien er meerdere gebruikers zijn toegevoegd bij een klantnummer. Dit is bij jou ook het geval als ik je My Vodafone account induik.  Hier staan namelijk 2 gebruikersprofielen. Ik heb de rechten/instellingen zojuist voor je aangepast. Wil je jouw toestel en watch opnieuw opstarten? Vervolgens kun je opnieuw OneNumber aanvragen en dit zou zonder problemen dan moeten lukken.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Leroy077
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iemand die hierover wat hulp kan bieden vanuit vodafone

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3090Posts
  • 911Oplossingen
  • 1045Likes

Hi @Leroy077, goedemorgen en welkom hier!

Hier kan ik je zeker bij helpen! Deze foutmelding wordt vaak veroorzaakt doordat de gebruiker niet de juiste rechten/instellingen heeft in My Vodafone. Deze foutmelding kan met name voorkomen indien er meerdere gebruikers zijn toegevoegd bij een klantnummer. Dit is bij jou ook het geval als ik je My Vodafone account induik.  Hier staan namelijk 2 gebruikersprofielen. Ik heb de rechten/instellingen zojuist voor je aangepast. Wil je jouw toestel en watch opnieuw opstarten? Vervolgens kun je opnieuw OneNumber aanvragen en dit zou zonder problemen dan moeten lukken.

Leroy077
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

goedemorgen ik wil u echt bedanken voor uw super fijne hulp hier heeft vodafone 4 cases voor aangemaakt en  ben 8 maal in de winkel geweest niemand kon me verder helpen l.

 

mega bedankt dus! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3090Posts
  • 911Oplossingen
  • 1045Likes

Fijn dat ik je via deze weg heb kunnen helpen @Leroy077! Heel graag gedaan en veel plezier met OneNumber. Ik heb een melding in de openstaande cases omtrent OneNumber achtergelaten dat deze gesloten kunnen worden, aangezien we het via deze weg hebben kunnen oplossen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic