Baldhead

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

OneNumber - configureer je mobiele netwerk is grijs

Goedendag,

 

Het activeren van one number op mijn Apple Watch ultra 2 werkt niet.

In de Apple Watch app op mijn iPhone 15 PRO (alle bij zijn up to date iOS)

de knop om deze te activeren is grijs’ en er staat de volgende melding onder (zie screenshot) 

graag hoor ik

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Hoi @Baldhead 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard erg vervelend dat dit niet goed gaat. Maandag is er weer iemand van Vodafone aanwezig om je te helpen. Heb daarom nog even geduld a.u.b.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Baldhead 

Op dit moment is het niet mogelijk voor klanten om OneNumber te bestellen. Klanten ervaren een "verbinding mislukt" melding óf kunnen de knop "Configureer mobiel netwerk" niet selecteren. Zodra we een indicatie hebben wanneer dit weer mogelijk is, zullen we dit delen. De huidige klanten met OneNumber kunnen de dienst blijven gebruiken, maar kunnen op dit moment OneNumber niet overzetten naar een andere Watch. 

Ik wil je aanraden om dit topic in de gaten te houden. Zodra er meer bekend is, dan zal ik daar updates plaatsen.

Baldhead
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Waarom wordt er dan nog steeds geadverteerd met een product dat niet leverbaar is?

Ik heb dus nu een cellular Watch gekocht die ik nog steeds samen met me telefoon moet gebruiken?

Is er een indicatie hoe lang dit gaat duren, anders zou ik mijn bij Vodafone aangekochte Iwatch willen retourneren en mijn geld terug gestort willen hebben.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

De mogelijkheid om OneNumber te bestellen en te activeren gaat zeker weer terugkomen hoor @Baldhead. Het is alleen op dit moment niet mogelijk. Hier staat sinds gisteren ook een ticket voor open. 

Mocht je de Apple Watch alsnog graag willen retourneren, dan het advies om even te bellen met de afdeling Status Order (0800-0560). Zij kunnen de bestelling voor je annuleren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic