OneNumber activatie geeft melding Geen 06-nummer gevonden
De volgende acties zijn reeds uitgevoerd:
- Apple iPhone 12 Pro > iOS-versie 17.2.1 geïnstalleerd
- Apple Watch Ultra 2 > iOS-versie 10.2 geïnstalleerd
- Apple Wacht Ultra 2 > reset via "stel opnieuw in"
- Gebeld met Vodafone support, support mee laten kijken in het systeem tijdens aanmelden voor OneNumber, alles gaat goed maar registratie lukt niet. Blijkbaar staat er in mijn zakelijk account een onbekend nummer dat niet overeenkomt met mijn Vodafone 06 abonnement. Wijziging telefoonnummer wordt bij wijziging niet opgeslagen. Advies gekregen om langs te gaan bij een Vodafone winkel.
- Medewerker in de Vodafone winkel kreeg het ook niet voor elkaar om het onbekende nummer aan te passen naar mijn Vodafone abonnement. Mijn accounts zijn verwijderd en opnieuw aangemaakt, helaas lukt het dan nog niet om het nummer te wijzigen of een OneNumber abonnement af te sluiten.
- Gebeld met Vodafone support, zij hebben een ticket aangemaakt om mijn nummer aan te passen naar mijn 06 van mijn abonnement. Helaas is het nog steeds niet mogelijk om OneNumber te activeren en krijg ik nog steeds de melding: " Geen 06-nummer gevonden"
- In de Vodafone winkel werd nog wel de opmerking gemaakt dat ik een oud type Zakelijk Vodafone abonnement "Red Pro Elite" heb met 2 extra Multi Data Sim opties, wellicht dat de activatie hier op vast loopt?
Ik ben ten einde raad, wie kan mij helpen?