inceferdi

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

OneNumber - Oeps, er is een serverfout opgetreden

IMG_2503.png

Ik heb een gloed nieuwe Apple Watch besteld bij jullie. Bestelling is ook correct binnen gekomen en per mail bevestigd echter krijg ik steeds de foutmelding; Oeps, er is een serverfout opgetreden. Hoe kan dat opgelost worden aangezien ik er al een week mee bezig ben. 

10 Reacties 10
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3093Posts
  • 911Oplossingen
  • 1047Likes

Hi @inceferdi, goedemorgen!

Super irritant dat je tegen een foutmelding aanloopt bij het bestellen van OneNumber. Deze foutmelding zien we niet vaak meer voorbij komen, maar als deze foutmelding voorbij komt dan moet er in de meeste gevallen een case aangemaakt worden naar onze technische dienst. Ik zie dat je gisteren ook contact hebt gehad met één van mijn collega's en deze case is aangemaakt. Dit betreft case 13075849. Naar aanleiding van deze case zal je zo spoedig mogelijk bericht ontvangen.

inceferdi
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Super. Bedankt voor het doorgeven. Ik zal dus nog even geduld moeten hebben 😊

inceferdi
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Allereerst nog fijne feestdagen Cecilia 😇 Enig idee hoe ver het staat met het case? Ik kan het namelijk nog steeds niet gebruiken. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

Bij afwezigheid van @Cecilia heb ik de case voor je gecontroleerd. Op dit moment staat de case helaas nog open. Hoe lang het precies duurt, is helaas lastig te zeggen. Op de achtergrond houden we het in ieder geval in de gaten en melden ons bij updates.

carusojob

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas ben je niet alleen hierin. Ik heb precies hetzelfde probleem. Overgegaan naar Vodafone omdat mijn provider geen i-sim had, een abonnement aangeschaft en een Apple Watch, alleen daarna ging het fout. Kreeg dezelfe foutmelding als ik one number wou activeren. Ook voor mij is er een case aangemaakt, 13069137c, dat lukt wel , maar op de een of andere manier lukt het de technische dienst niet om dit op te lossen. Waarschijnlijk geen hoge prioriteit , ook geen terugmelding . Alleen dat men er mee bezig is ....

 

 

inceferdi
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi,

 

nog nieuws hierover? Ik kan het namelijk nog steeds niet gebruiken 😔

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3093Posts
  • 911Oplossingen
  • 1047Likes

Hi @inceferdi

Toevallig zie ik dat er afgelopen vrijdag een update in de case is gekomen. Ze hebben je geprobeerd te bellen, maar helaas niet kunnen bereiken. Naar aanleiding van de case geeft de technische dienst aan dat netwerktechnisch alles aan de Vodafone kant correct is aangesloten. OneNumber staat eveneens actief onder jouw gegevens. Wél kunnen ze zien dat de Watch zich niet aanmeldt op ons netwerk. Ze verzoeken om te controleren of de juiste software updates op zowel de Watch als je toestel staan. Als dat het geval is, dan raden ze aan om dit te melden bij Apple.

inceferdi
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Cecilia ik had al eerst contact met apple aangezien alles up to date is zowel mijn iphone als apple watch maar zij gaven aan dat het door vodafone kwam. Zou je dan mijn huidige one number bestelling willen annuleren aangezien ik er nu niks mee kan. Wellicht dst ik na een nieuwe update een nieuwe bestelling plaatst en hooleijk zonder problemen dit keer. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3093Posts
  • 911Oplossingen
  • 1047Likes

@inceferdi Natuurlijk wil ik dat voor je doen. Bij deze heb ik OneNumber voor je laten verwijderen. Laat gerust hier weten als het met een nieuwe update wel lukt om de aanvraag/activatie af te ronden.

inceferdi
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Cecilia Super, bedankt en hopelijk lukt het later wel 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic