freshprince015

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onduidelijkheid omtrent iphone 4s bestelling


Beste moderator(s), 
 
Ik heb een aantal vragen aan jullie.. 


Ik heb op vrijdag 21 oktober om 9:50u een iphone 4s 16gb zwart besteld, heb het toestel voor een lager prijs besteld dan hij eigenlijk hoorde te zijn.. Kreeg een annuleringsmail, in de avond weer een correctie de annuleringsmail (lol).
 
Van een medewerker begreep ik dat deze order opnieuw doorgevoerd moet worden.. Ik hoop dat dit niet betekent dat ik achteraan in de rij kom te staan!? Daarnaast vraag ik me af of mensen met abo voorrang krijgen op mensen met prepaid?
 
At last but not least.. Ik heb het toestel dmv rembours verzendingwijze besteld.. Krijg ik hier dan ook een bericht over als hij wordt bezorgd of kan ik TNT gewoon aan de deur verwachten zonder enige berichtgeving van jullie kant?
 
Kan 1 vd moderators er meer licht op werpen hoe het nou zit?
2 Reacties 2
Zmilan89

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik zou graag precies hetzelfde willen weten aangezien ik de iphone ook op die manier had besteld op dezelfde dag om 9:22. Orderstatus kon mij wel verzekeren dat wij niet achteraan in de rij werde gezet en gewoon ons plekje behielden(aldus de meneer aan de telefoon) Bij mij staat het volgende op orderstatus al sinds mijn bestelling op 21 oktober.
Orderstatus:
Voorraad is gereserveerd voor de order.

Laatst gewijzigd: 21-10-2011 09:31:43

Meer info:
Niet beschikbaar

Graag wat opheldering.
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hallo iedereen,

Wij hebben verder geen enkele informatie over de levering van de Iphone 4GS laat staan over de persoonlijke bestellingen, de berichtgeving over: "algemene update over levering Iphone 4GS" is door een manager geplaatst om onduidelijkheid weg te halen.

Het enige wat wij jullie kunnen vertellen is om contact op te nemen met de orderstatussen afdeling binnen vodafone.

Mijn excuses hiervoor.

Groet
Roy
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic