rvhelden

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummer niet meer functioneel in de VS

Ik ben in februari voor een periode van 8 maanden naar de VS verhuisd en ik heb hiervoor toen bij vodafone een pre-paid aangevraagd om mijn nederlandse nummer in stand te houden en om nog bereikbaar te kunnen zijn op mijn nederlandse nummer voor dingen als online bankieren e.d.
Nu is recent mijn telefoon gecrashed en heb ik een factory reset moeten doen. Om de ING app, Whatsapp weer aan de praat te krijgen op mijn eigen account heb ik dus mijn nederlandse Pre-paid simkaart in mijn telefoon gedaan om mijn nummer te via sms codes te bevestigen. Het probleem is nu alleen dat ik totaal geen smsjes meer ontvang. Ook kan ik ze niet versturen, terwijl mijn telefoon wel aangeeft een actieve verbinding te hebben. Ik heb vervolgens geprobeerd in te loggen bij vodafone met mijn nummer, maar ik kreeg een error tijdens het inloggen.
Is mijn nummer nog actief? En waar kan het aan liggen dat ik niets kan ontvangen nog kan versturen?
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey rvhelden

Heb je de afgelopen maanden nog opgewaardeerd?
Het kan zijn dat er geen tegoeden op staat of dat het nummer bevroren is etc. Ik raad je aan om even hiervoor contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen dit controleren. Nu snap ik ook dat het niet het meest ideale is om vanuit de VS te bellen naar ons toe. Je kunt ook een chat beginnen ( Nederlandse reguliere tijden) of een bericht posten op de facebook pagina van Vodafone met een link van dit topic)
Vanuit hier kan ik je niet verder helpen omdat hier geen privacy gevoelige gegevens gedeeld worden en ik niet in de systemen kan.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten aangezien dit via het Forum niet kan worden nagekeken.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic