MGroenestijn

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Note 4 hangt/valt uit reset fabrieksinstellingen helpt niet.

Hallo,

Sinds een paar dagen loopt mijn Note 4 constant vast. het scherm reageerd dan niet en vaak wil het scherm ook niet eens aan vanuit "standby" aan gaan. Soms tijdens het vastlopen word de telefoon ook opnieuw opgestart. vaak duurt dit ook extreem lang (5-10) minuten. vreemde is dat de telefoon soms wel weer even normaal werkt en snel is. maar dan een half uur later begint de ellende weer.

Ik heb de telefoon vanmorgen terug gezet naar fabrieksinstellingen en de cache van de telefoon gewist. maar dat heeft niet geholpen.

hebben jullie nog ideën of is het tijd om hem aan te melden ter reparatie (zou alleen niet weten voor wat). ik heb wel een telefoon verzekering bij mijn abbonoment afgesloten.maar heb geen zin in dat ze bij onderzoek precies een momentje hebben waarop hij het gewoon doet en dus onderzoekskosten in rekening gaan brengen.

Groeten,
Mike
8 Reacties 8
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hey ,

Wat vreemd zeg! Is dit wanneer je een bepaalde handeling uitvoert of applicatie gebruikt?
Goed om te weten dat je al een reset hebt gemaakt van het toestel, jammer dat dit geen baat had.

Wordt het toestel warm bij het proces zoals je vermelde?

We horen graag van je terug!
Fijne avond.
MGroenestijn
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee ik kan het niet linken aan een bepaalde handeling of applicatie. de telefoon loopt echt heel random vast. zelfs het scherm locken kan dan niet meer. Als ik de telefoon dan wegleg en 10 minutel later weer even kijk doet hij het soms weer. Zo niet dan is hij vaak al uit zichzelf opnieuw opgestart. telefoon word niet extreem warm op het moment dat hij vast loopt.

Vanmorgen werd ik wakker en zag dat mijn telefoon vannacht dus weer uit was gevallen. wat ik wel appart vond dat de telefoon uit was (en niet opnieuw opgestart had) het enige wat hij nog deed was en rood lampje geven links boven het scherm. opnieuw aanzetten lukte niet dus heb de accu er uit moeten halen, waarna hij wel wou opstarten.

accu was gewoon vol, telefoon lag ook de hele nacht aan de lader.

groeten,
Mike
Anonymous
Niet van toepassing
Je zou kunnen checken of er eventueel nog een software update is, maar ik ben bang dat het toestel toch echt gerepareerd moet worden.:(
MGroenestijn
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Steven,

ik heb de telefoon vorige week al geupdate naar android versie 6.0.1. Hier na zijn eigenlijk de problemen begonnen. kan dus daar mee te maken hebben, maar dat kan ook toeval zijn... terug naar een oudere versie kan volgens mij helaas niet zomaar.

ik ga hem toch maar aanmelden ter reparatie. bedankt voor de support !

groeten,
Mike
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we dit topic sluiten.
Anonymous
Niet van toepassing
Via een Samsung service punt kun je een andere variant erop laten zetten
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic