Fatimat

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nooit je abonnement verlengen via de telefoon!!!

Goedenmorgen allemaal,

Wil even me verhaal kwijt en wil weten of er meerdere mensen zijn die dit nu ook mee maken met Vodafone. Heb op 14 september me abonnement verlengd,met toestel de iphone 7. Heb op 25 september een track en tracé nummer gekregen via post.nl dat de bezorger zou komen op 29 september tussen 14:30 en 18:00 dus ik maar wachten en wachten, maar er kwam maar niemand. De volgende dag keek ik via post.nl wat er was en toen kreeg ik te zien dat mijn pakje in een loods in Woerden lag met bezorgmoment onbekend, daar staat ie vanaf 30 september tot heden nog steeds op. Heb wel 100 keer gebelden 1201 klantenservice, maar de je word gewoon van het kasje na de muur gestuurd, of er word in je oor opgehangen na bef verbinden zodat je weer terug kan bellen en weer je hele verhaal vertellen. Er zou begin oktober een case zijn aangemaakt en zou 5 tot 10 werkdagen duren voor ik antwoord kreeg na 8 werkdagen terug gebeld kreeg ik te horen ik kan niks terug zien , er is niks aangemaakt, vervolgens is er op 13 november weer paar weken verder pas een case zijn aangemaakt, en tot de dag van vandaag 6 weken verder zit ik nog steeds zonder toestel maar me abonnement die loopt al wel gewoon door. Stelletje oplichters zijn het ik wil me bestelling annuleren zodat de winkel het verder kan oppakken, want die vertelde mij dat ze het probleem zien maar niks kunnen doen omdat ik besteld heb via telefoon. Nu moet ik dus wachten tot post.nl weet waar die zending is vervolgens gaan ze mijn bestelling annuleren dan moet ik nieuwe bestelling plaatsen dan weer 2 tot 3 weken wachten voor ik de iphone 7 heb, is toch niet eens interessant meer zo'n iphone als je er zoveel moeite voor moet doen terwijl je er als klant gewoon recht op hebt????? Wat heb ik als klant ge maken met post.nl dat is vodafone zijn pakkie aan niet de mijne. Dat pakje is noot aangeboden bij me geweest.

Mijn advies nooooit meer vodafone lekker na de concurrent die hebben zelfs gezegd wat raar dat kan niet ze hadden je nieuwe toestel moeten sturen en dan regelt vodafone het met post.nl verder af

Vriendelijke groet

Boze klant vodafone
2 Reacties 2
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Fatimat , ik kan me voorstellen dat dit heel vervelend is. Via het forum kunnen we dit echter niet voor je oplossen. Daarvoor moet ik je toch vragen om contact op te nemen met de klantenservice.
Het is echter inderdaad zo dat wanneer het toestel verkeerd is geleverd de bestelling geannuleerd moet worden en dat er dan een nieuwe bestelling geplaatst zal moeten worden. Dit kan enkele weken in beslag nemen helaas.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic