esmeraldakerkho

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Non-stop extra's van Ziggo en Vodafone

goedemiddag,
net is mijn simkaart omgezet.
hoeveel dagen duurt het voordat je Ziggo abbo en vodafone goed zijn verwerkt?
ivm korting en dubbele data?

vriendelijke groet,

esmeralda kerkhoven
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Hallo esmeraldakerkhoven
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Welkom bij Vodafone & Ziggo en wat leuk dat je voor deze twee hebt gekozen :wink:
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Ziggo:

  • Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket.
Dit gaat dan ook via Ziggo. Je kunt dan ook kiezen uit:

  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Kun je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Hallo esmeraldakerkhoven
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Welkom bij Vodafone & Ziggo en wat leuk dat je voor deze twee hebt gekozen :wink:
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Ziggo:

  • Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket.
Dit gaat dan ook via Ziggo. Je kunt dan ook kiezen uit:

  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Kun je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.
esmeraldakerkho
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
dankjewel,
ik heb contact gehad met de chat van ziggo en kon 2 weken duren gaf hij aan.
dus dat wachten wij af.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah super, dat je al een antwoord hebt gekregen. Ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic