corlin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe simkaart geeft geen service

Afgelopen maandagmiddag gebeld voor activeren van een nieuwe simkaart.
Gisteren nog steeds geen service. Weer gebeld en advies gehad de iphone 6 een kwartier uit te schakelen.
Helaas weer zonder resultaat.
Tot nu toe nog steeds "geen service".
Het wordt nu wel erg lastig..
1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @corlin ,

Natuurlijk niet zo prettig als je geen bereik hebt en netwerk. Je kunt even kijken of er en Vodafone winkel in de buurt bij jou zit dan kunnen ze je daar verder helpen en zo nodig de SIM testen. Anders opnieuw contact opnemen als en bezoek aan de winkel op dit moment niet lukt.

Vodafone winkel:https://www.vodafone.nl/support/contact/vind-een-winkel.shtml
Support: https://www.vodafone.nl/support/contact/

Nog en fijne avond verder :).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic