HanvBerkel010

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nieuwe abonnement

Hallo,
 
Ik zag dat vandaag de nieuwe RED abonnementen in zijn gegaan en daardoor de oude abonnementen niet meer beschikbaar zijn om af te sluiten. Echter kon ik vanaf gisteren mijn abonnement verlengen en ik heb gistermiddag bij Coolblue een verlenging aangevraagd. Ik heb toen gekozen voor een Bel+sms+web 42.50 abonnement en dit is een van de abonnementen die nu niet meer beschikbaar is. Ondanks dat ik gisteren de verlenging aan gevraagd heb gaan ze mijn nieuwe contract vandaag pas opstellen. Krijg ik nu wel gewoon het abonnement waarvan ik gister de verlenging heb aangevraagd of is dat niet meer mogelijk omdat dat abonnement vanaf vandaag niet meer beschikbaar is? Ik ga er natuurlijk vanuit dat dit wel gewoon mogelijk is omdat ik de verlenging al aan had gevraagd voordat de nieuwe abonnementen in zijn gegaan. Ik hoor graag van jullie!
 
Gr Han
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
HanvBerkel010
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Sido,
 
Ik heb inmiddels al geinformeerd bij Coolblue en zij hebben van Vodafone de goedkeruing gehad om alle abonnementen aangevraagd tot en met zondag 3 maart (gisteren) door te voeren. Inmiddels heb ik zelf ook van Vodafone een goedkeuring gehad via de mail dus alles is geregeld 😄 toch bedankt voor de info!
 
Gr Han

Bekijk in context

3 Reacties 3
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi Han, dat zul je even bij Coolblue na moeten vragen. Wij geven bij verkooppunten altijd een looptijd aan van abonnementen en acties. Het was ook bij hen al enige tijd bekend dat de acties maar tot en met 3 maart liepen, en dat vandaag een nieuwe periode zou ingaan (je ziet immers dat ze vanochtend al hun pagina's al hebben aangepast naar de Red abonnementen). Als zij op tijd het contract hebben aangemaakt en bij ons ingediend, dan zul je gewoon een oud abonnement krijgen. Als dit niet lukt, zal de verkoper je hierover moeten informeren. Ik raad je dus aan om even contact met hen op te nemen!
HanvBerkel010
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Sido,
 
Ik heb inmiddels al geinformeerd bij Coolblue en zij hebben van Vodafone de goedkeruing gehad om alle abonnementen aangevraagd tot en met zondag 3 maart (gisteren) door te voeren. Inmiddels heb ik zelf ook van Vodafone een goedkeuring gehad via de mail dus alles is geregeld 😄 toch bedankt voor de info!
 
Gr Han
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Fijn dat je het hebt kunnen regelen. Ik ben wel nieuwsgierig hoe je je nieuwe toestel bevalt.





















Laat je ons iets weten?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic