Hoi
Ongeloofijk Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Heel vervelend, ik kan me dat heel goed voorstellen.
Echter, systeem problemen kunnen er altijd zijn en daar ben je niet mee geholpen, zeker niet als je snel over wenst te stappen. Je hoeft natuurlijk nooit dubbel te betalen want je hebt bij je oude provider een maand opzegtermijn en je kan je contact bij Vodafone pas laten ingaan als het contract bij je oude provider stopt. Je krijgt dan wel al je nieuwe toestel toegezonden, als je daarvoor hebt gekozen. Wat ik wel denk want je hebt het over BKR toetsing.
Heb je al eens bij BKR gevraagd of er daar iets aan de hand is? Misschien is er wel iets aan de hand en dat ze daarom de BKR niet kunnen uitvoeren. Informeren bij het BKR zou je natuurlijk ook kunnen doen, dan weet je zeker of het goed zit of niet.
Hier op de Community kunnen we je niet helpen want dit is een klanten helpt klanten community en in het systeem kijken lukt niet. Daarom moet je echt de
klantenservice van Vodafone spreken om dit op te lossen. Loop anders even langs een Vodafone winkel, als dat lukt.
Ik kan alleen zeggen, succes en hoop dat het snel opgelost kan worden.