Ongeloofijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe abonnement afsluiten

Hallo Vodafone,

Wij proberen sinds zondag 4 november een nieuwe abonnement af te sluiten. Telkens als er een BKR check wordt uitgevoerd moeten wij minimaal 24 uur wachten. Dit is al drie uitgevoerd en krijgen iedere keer de mededeling dat er iets verkeerd is gelopen. Wij begrijpen ook dat er wel eens wat mis kan gaan en dat een systeem of programma niet meewerkt. Maar niet vier dagen achter elkaar dat we iedere keer zelf initiatief moeten nemen om jullie terug te bellen en dan erachter moeten komen dat het mislukt is vanwegen een systeem probleem.

Daarbijkomend hebben we nu nog een dag over om het abonnement af te sluiten met nummerbehoud voordat de volgende factuur weer wordt gepresenteerd van de andere provider en dat willen we vermijden anders moeten we dubbele abonnementskosten betalen wat overbodig zou zijn als alles correct werkte.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Ongeloofijk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heel vervelend, ik kan me dat heel goed voorstellen.
Echter, systeem problemen kunnen er altijd zijn en daar ben je niet mee geholpen, zeker niet als je snel over wenst te stappen. Je hoeft natuurlijk nooit dubbel te betalen want je hebt bij je oude provider een maand opzegtermijn en je kan je contact bij Vodafone pas laten ingaan als het contract bij je oude provider stopt. Je krijgt dan wel al je nieuwe toestel toegezonden, als je daarvoor hebt gekozen. Wat ik wel denk want je hebt het over BKR toetsing.

Heb je al eens bij BKR gevraagd of er daar iets aan de hand is? Misschien is er wel iets aan de hand en dat ze daarom de BKR niet kunnen uitvoeren. Informeren bij het BKR zou je natuurlijk ook kunnen doen, dan weet je zeker of het goed zit of niet.

Hier op de Community kunnen we je niet helpen want dit is een klanten helpt klanten community en in het systeem kijken lukt niet. Daarom moet je echt de klantenservice van Vodafone spreken om dit op te lossen. Loop anders even langs een Vodafone winkel, als dat lukt.

Ik kan alleen zeggen, succes en hoop dat het snel opgelost kan worden.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Ongeloofijk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heel vervelend, ik kan me dat heel goed voorstellen.
Echter, systeem problemen kunnen er altijd zijn en daar ben je niet mee geholpen, zeker niet als je snel over wenst te stappen. Je hoeft natuurlijk nooit dubbel te betalen want je hebt bij je oude provider een maand opzegtermijn en je kan je contact bij Vodafone pas laten ingaan als het contract bij je oude provider stopt. Je krijgt dan wel al je nieuwe toestel toegezonden, als je daarvoor hebt gekozen. Wat ik wel denk want je hebt het over BKR toetsing.

Heb je al eens bij BKR gevraagd of er daar iets aan de hand is? Misschien is er wel iets aan de hand en dat ze daarom de BKR niet kunnen uitvoeren. Informeren bij het BKR zou je natuurlijk ook kunnen doen, dan weet je zeker of het goed zit of niet.

Hier op de Community kunnen we je niet helpen want dit is een klanten helpt klanten community en in het systeem kijken lukt niet. Daarom moet je echt de klantenservice van Vodafone spreken om dit op te lossen. Loop anders even langs een Vodafone winkel, als dat lukt.

Ik kan alleen zeggen, succes en hoop dat het snel opgelost kan worden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic