Hanslpd1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Nieuw e-mailadres maar factuur notificatie wordt nog ontvangen op het oude e-mailadres.

Een tijd geleden mijn emailadres veranderd, zie het wel op mijn account dat dit verwerkt is, maar mijn fractuur krijg ik nog steeds op mijn oude emailadres.  Graag ook verandering hiervan. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Hanslpd1
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Ga binnenkort veranderen van provider dan is het email probleem vanzelf opgelost.

 

Groetjes Hans.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Shane
Community Moderator
Community Moderator
  • 16Posts
  • 4Oplossingen
  • 3Likes

Hey @Hanslpd1, welkom op onze Community!

Wat stom dat je nog steeds de facturen binnenkrijgt op je oude email-adres. Nog even een dubbel-check: Zorg ervoor dat het juiste email-adres genoteerd staat in het profiel van je Community onder het kopje persoonlijke informatie. Dit is alleen zichtbaar voor onze moderators. Geef je een seintje als je het hebt ingevuld? Dan neem ik gelijk een kijkje achter de schermen! 🙂

Hanslpd1
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Ga binnenkort veranderen van provider dan is het email probleem vanzelf opgelost.

 

Groetjes Hans.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic