Beste vodafone,
Op 30-04-2019 heb ik onderstaande e-mail gestuurd. Daar heb ik een ontvangstbevestiging op gehad dat ik binnen 5 dagen reactie zou ontvangen. Twee dagen later komt daar een mail overheen dat de termijn niet gehaald kan worden en dat er ZO SNEL MOGELIJK een reactie komt we zijn nu 14 dagen verder en ik zou graag een oplossing voor mijn onderstaande vraag willen hebben en tevens een definitie van ZO SNEL MOGELIJK.
BEGIN QUOTE
Goedemorgen,
Ik was even wat aan het rondkijken voor het verlengen van mijn contract.
In de vodafone app staat dat jullie een leuk aanbod hebben voor mij.
Echter.....
Als ik de abonnementen laat doorrekenen met een nieuw abonnement of verlengen kom ik op dezelfde maandbedragen uit. In dit geval een S10 Plus 128 Gb black met een Red Essential, ziggo korting en geen bijbetaling voor het toestel. In beide gevallen kom ik op € 51,- per maand uit.
Tot zover "een leuk aanbod" als je bij vodafone blijft.......
Ik ben dan toch wel benieuwd waar dat leuke aanbod zit?
END QUOTE