mikhael0

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abbonement

Hallo iedereen,

Ik heb onlangs de overstap gemaakt naar Vodafone waar ik hopelijk erg tevreden mee ga zijn. Ik heb de overstap vorige maand gedaan in het filiaal aan de Kalverstraat 173,1012 XB Amsterdam. Ik wilde eigenlijk een Samsung Galaxy s7 hebben, maar in de winkel werd mij verteld dat deze pas eind 2016 (rond november) uit zou komen. Mij werd toen geadviseerd om de Samsung Galaxy s6 EDGE PLUS te nemen.
Nu lees ik tot mijn grote verbazing dat Vodafone nu de s7 aanbied in abbonementsvorm. Een kleine 3 weken nadat ik mijn huidige abbonement heb afgesloten. En dit terwijl mijn abbonement pas 7 maart ingaat! Ik baal hier enorm van, ik voel me een beetje bedrogen. De jongeman die mij heeft geholpen zal vast niet beter geweten hebben maar ik zit nu wel met de gebakken peren.
Mijn abbonement moet uberhaupt nog ingaan! Is er een mogelijkheid om het toestel om te ruilen? (hij is namelijk al wel uit de verpakking geweest). Of kan ik vooralsnog mijn abbonement annuleren en dan een nieuw abbonement bij Vodafone afsluiten met het toestel die ik uberhaupt in de eerste instantie wilde hebben.
Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn!

Met vriendelijke groet,
Mikhael
1 Reactie 1
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hoi mikhael0 , welkom op het forum! De release van de Galaxy S7 zal toen je in de winkel bent was waarschijnlijk nog niet officieel bekend zijn geweest. Het is vanaf nu mogelijk om de Samsung Galaxy S7 te pre-orderen. Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, omdat je net gekozen hebt voor een ander toestel. Op een aankoop in de winkel heb je helaas maar een zichttermijn van 48 uur. Het is dus niet mogelijk om het toestel nog te ruilen.

Daarnaast geef je aan dat jouw nieuwe abonnement pas op 7 maart ingaat. Wanneer je een verlenging doet inclusief toestel, gaat je nieuwe abonnement altijd per direct in. Ik raad je dus aan even te controleren of je nieuwe abonnement inderdaad al actief is. Het is helaas, ook in verband met de zichttermijn, niet meer mogelijk om dat abonnement nog te annuleren.

Excuses voor het ongemak!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic