Hoi
Joop501 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Als je vragen hebt naar Vodafone kan je deze ook stellen via
deze pagina op de website van Vodafone doen. Maar je hebt nu ook een prima plek gevonden om je vraag te stellen en ik als klant wil je graag helpen met antwoord. Overige vragen, die privacy gevoelig zijn kan je stellen aan de
klantenservice van Vodafone door te bellen of door een
chat te starten.
Maar goed, ik zal even ingaan op je vragen.
Zodra je abonnement is afgelopen kan je je abonnement elke maand opzeggen. Je hebt dan na 2 jaar een opzegtermijn van 1 maand, zoals je zelf ook al bedacht. Na 2 jaar van je Sim-Only abonnement te hebben genoten gaat deze weer terug naar z'n oorspronkelijke prijs. De korting zal dan komen te vervallen en als je weer goedkoper wilt dan zal je op zoek moeten gaan naar een nieuw abonnement. Deze kan je weer bij Vodafone afsluiten en ze zorgen er dan voor dat deze netjes overgaat van het oude abonnement naar de nieuwe en daar heb je verder geen last van.
Ik begrijp dat je liever van Vodafone antwoord wenst omdat dit dan juridisch waterdicht is. Als je deze zwart op wit wenst dan kan je het beste een chat starten of een privé berichtje sturen via
Twitter en/of
Facebook. Deze mensen zullen je dan terug schrijven en heb je het zwart op wit. Er zijn hier ook moderatoren van Vodafone die langs komen maar dan zal je nog even geduld moeten hebben, die gaan de hele Community af en dat vergt wat tijd. Kan wel alvast vragen of misschien
Steven tijd heeft om hier eerder naar te kijken en je antwoord kan/wil geven.
Maar zo zit. het een beetje in elkaar en ik hoop dat ik je toch alvast een beetje heb kunnen helpen.