SearchTheSky

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet bereikbaar

Toen ik een tijd geleden gebeld werd door vodafone om over te stappen van een prepaid naar een abbonnement zei ik dat ik dat wel wilde. Mijn prepaid simkaart werd zonder enige waarschuwing afgesloten, ik had er dus geen bereik meer mee. Ik bedacht me en zei het abbonnement op. Volgens een vodafone medewerker zou mijn prepaid simkaart binnen 5 werkdagen weer bereikbaar zijn. Uiterlijk afgelopen maandag had ik dus weer bereik moeten hebben. Nu, op vrijdag heb ik nog altijd geen bereik. Ik heb vandaag opnieuw contact opgenomen met vodafone. De medewerker kon mij niet vertellen wanneer ik weer bereikbaar zou zijn en adviseerde me om over 5 dagen weer eens te bellen... Tot die tijd en misschien nog veel langer zal ik nu dus niet bereikbaar zijn.
7 Reacties 7
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo SearchTheSky, welkom op het forum! Werkt je nummer ondertussen? Zo niet, dan neem aub even contact op via Facebook, Twitter of bv via onze chat. Het zal denk ik een kwestie zijn van je sim alsnog activeren, maar het forum is vooral een goede plek voor meer algemene informatie. Een vraag over een specifiek nummer kun je het best bij onze klantenservice stellen, dan is het zo geregeld!
rosannedg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb gewoon een prepaid sim van vodafone, eerst werkte het gewoon.. maar ineens kan niemand mij bellen en smsjes komen ook niet aan. ik dacht dat het misschien lag aan dat ik dit nummer niet heb geregistreerd op my vodafone, maar als ik dat wil doen hoor ik een smsje te krijgen met een "tijdelijk wachtwoord" ook dat heb ik dus niet kunnen krijgen. ik snap er niks van. mijn whatsapp doet het wel, maar dat komt denk ik doordat dat niet via de provider gaat. wat moet ik doen? het is nogal lastig dat mensen mij niet kunnen bellen en smsen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Rosannedg,

Allereerst welkom op het forum!

Vervelend dat je problemen ervaart met het netwerk.

Kun je zelf wel bellen? En wanneer heb je voor het laatst opgewaardeerd? Je dient namelijk 1 x per 12 maanden op te waarderen, anders vervalt je prepaid simkaart.
Probeer daarnaast je simkaart eens in een ander toestel. Wellicht dat dit wel werkt.

Ik hoor het graag van je.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @rosannedg ,

1. Zet je telefoon uit en aan.
2. Bel 1200 en kijk of dit werkt
3. Kijk of je Iemand kan bellen
Yoice53

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een nieuwe Vodafone Prepais Samsung Galaxy Trend Plus gekocht en sinds dien kan ik niet bellen of gebeld worden. Heel af en toe met wat geluk kan ik er mee bellen. Ik had altijd Vodafone Prepaid en een telefoon van Nokia.
Nooit geen moeilijkheden. Maar om ook te kunnen wats-appen heb ik deze op aanraden gekocht van de telefoonwinkel. Het is een grote bende om zo'n telefoon te hebben.
Ik wil ook beslist geen abonnement. Alleen voor nood gevallen heb ik een telefoon. Dus ik bel zelf nooit en internet ook niet.
Maar.....wat moet ik doen om toch nog af en toe te kunnen bellen of gebeld worden????
Als je het mij vraagt is Vodafone een grote sooi, waar je niks mee kan.
Help.....
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Yoice53

Ik raad je aan om allereerst je instellingen te controleren via http://handleidingen.vodafone.nl/web om te zien of deze correct staan.
Vervolgens raad ik je aan om de volgende link te volgen: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/je-kunt-niet-bellen-of-internetten.shtml

Mocht je er dan niet uit komen raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice.

Groetjes Stevied86

Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Yoice53,

Jammer om te lezen dat je meteen problemen had met je nieuwe toestel! Is het inmiddels wel opgelost?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic