Iwanvanosch

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet bereikbaar

Ik ervaar sinds ongeveer een week dat ik niet bereikbaar ben telefonisch en per sms. Zelf kan ik dan ook niet bellen of sms'en. Er Zijn ook momenten dat ik wel bereikbaar ben en dan komen de voicemail meldingen en sms'en van uren geleden binnen. Ik vind dit een ernstige kwestie is gezien het feit dat bereikbaarheid op dit moment in de privé-sfeer erg belangrijk is.
4 Reacties 4
Iwanvanosch
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik lees net dat er zich een 3g probleem voordoet in roosendaal waar ik woon. Uiteraard heb ik nu 3g op mijn iphone 4s uitgezet maar ook dit mag niet baten.
Wel is voor mij nu wel duidelijk dat ik soms wel bereikbaar was. Vodafone hoe gaan we dit oplossen??? Hier betaal ik geen 50 euro per maand voor!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Iwanvanosch ,

Ik begrijp je frustratie die je hebt omdat er een storing aanwezig is in dat gebied. Dit wordt z.s.m opgelost! Mijn advies voor nu is alles te laten zoals het hoort (instellingen ect...), ik raad je wel even aan om over te schakelen naar 2G dit zal waarschijnlijk wel gewoon functioneren.

Helaas gebeurt dit soms dit is niet anders te verhelpen dan eraan te werken. In ieder geval abonneer even op het Topic van Roosendaal zodat je op de hoogte bent.
JS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wij hebben dit nummer zakelijk in gebruik en voorheen zijn we bij heel even bij Hollandse nieuwe geweest met nog meer problemen, dit hebben we afgekocht en weer terug bij Vodafone maar totaal niet tevreden.

Klanten krijgen meteen voicemailbericht dat we onbereikbaar zijn.
Soms gaat het wel goed dat is het vreemde ervan.
We hebben al verschillende simkaart wissels gehad zonder resultaat.
Het wegbellen duurt ook erg lang voordat we gehoor krijgen net als je het op wilt geven krijg je verbinding?
Onze klanten nemen ons bedrijf niet meer serieus omdat ze geen verbinding krijgen.
Ik ben al vele malen naar telefoonwinkels geweest zonder goed resultaat .
Soms zijn we ten einde raad, we moeten nieuwe visitekaartjes laten drukken maar durven dit niet omdat het nummer niet werkt.

Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
@Js

Had je dit probleem al voor je naar Hollands Nieuwe ging?
Op welke postcode heb je dit?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic