ferjan

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nexus One 2.2 Nl Taalproblemen

hi,Ik heb net de 2.2 update op mijn Nexus One gekregen, waarvoor dank! Wat wel jammer is is dat veel applicaties maar half in het Nederlands vertaald zijn en dat het toetsenbord geen Nederlandse spellingcheck/woordenboek meer heeft. Het lijkt net alsof de vertalingen een beetje afgeraffeld zijn, maar vooral het ontbreken van de spellingcheck is heel irritant. In de vorige versie (2.1-update1 ofwel epf30) zat deze spellingchecker nog wel!ferjan
5 Reacties 5
korrel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfde probleem hier. Update ontvangen en nu heb ik geen woordenlijst meer in de sms applicatie.
Zeerobb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier precies het zelfde, ik ben verder uitermate tevreden over 2.2, maar hier moeten ze snel iets aan doen.
Rbbb85

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het probleem is op te lossen door in de market een slideIT keyboard te downloaden. Hier is ook een NL woordenboek voor te downloaden..
ferjan
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dat is een goeie suggestie en tijdelijke workaround, maar geen oplossing voor het probleem... sommige apps blijven in het Engels en Vodafone moet gewoon zorgen dat tenminste alles weer werkt zoals het was toen ik dit toestel kocht...

Het probleem is op te lossen door in de market een slideIT keyboard te downloaden. Hier is ook een NL woordenboek voor te downloaden..

Wytse

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier ook de taalproblemen!! En by the way, die keyboard app is niet gratis... Vodafone wilt hoge ogen gooien met het "alleenrecht" van de nederlandse Nexus one! Dan moet Vodafone er ook voor zorgen dat deze voor 100% nederlands blijft... Beetje jammer! Dit was één van de redenen, voor mij, om over te stappen naar vodafone.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic