jbvandoorn

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Netwerkproblemen postcode 2716 (Zoetermeer)

Hier thuis hebben we al de hele dag last van een slecht netwerk. Vreemde is dat ik met mijn toestel (iPhone 4) hier alleen 's ochtends last van had. Ik kon niet bellen en mijn internet (3g) viel regelmatig weg.

Mijn vader (galaxy note 2) heeft er de hele dag last van en nog steeds. Slechts sporadisch komt de verbinding terug en krijgt hij berichtjes dat hij gemist oproepen heeft. Vaak kan hij dan niet terugbellen. Krijgt de melding: netwerk bezet.

Is er wat bekend? Ik kan nergens wat terugvinden...

Uiteraard telefoon meerdere keren opnieuw opgestart, 3g uitgeschakeld. Niks helpt.
7 Reacties 7
jbvandoorn
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vandaag weer... Ene moment 3G, andere moment alleen Edge
 
Voorheen nooit last van gehad
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo jb, welkom op het forum. We hebben meerdere klachten ontvangen over het netwerk in Zoetermeer. Zou je via twitter of facebook een berichtje willen sturen of contact willen opnemen met de klantenservice? Dan kunnen we de details van je klacht doorgeven aan onze technische dienst.
Zou je de volgende info alvast bij de hand willen hebben?
- om welke postcode gaat het exact
- merk je het alleen hier
- merk je verschil als je toestel op alleen GSM of UMTS staat (dat is voor ons info waar we moeten zoeken en voor jou mogelijk een tijdelijke oplossing)
- welke nummers merken dit nog meer (je vader)
- zijn er opvallende zaken? (bv de foutmelding dat het netwerk bezet is)

Dat scheelt weer jou weer tijd en ons helpt het echt verder 🙂

PS.
Ik pas de topictitel even aan zodat hij voor anderen iets makkelijker is.
Mochten er mensen zijn die hetzelfde probleem merken in Zoetermeer, dan zou ik willen vragen:
- klik de "ik ook" knop bij de eerste post
- neem even contact met ons op genoemde manier en met de genoemde info, dan hebben we de oorzaak des te sneller achterhaald!
jbvandoorn
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank voor het antwoord. Net telefonisch contact met klantenservice gehad en deze heeft de melding doorgezet naar de technische dienst. Echter was daar nog niet bekend dat er meerdere klachten waren...
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Geen probleem en bedankt voor het doorgeven. Het kan dat wij de signalen vooral nog via social media hebben ontvangen. Het duurt altijd even voor we voldoende gegevens hebben om door te spelen naar de technische dienst dus wellicht dat het daarom nog niet bekend was.
Hopelijk gaat dit snel en kan de oorzaak vlot achterhaald worden!
alvinnowack

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
en. al verholpen word er GEK van!!!!!!
jbvandoorn
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Aan de telefoon zeiden ze dat de technische dienst er niet was in het weekend dus dat op z'n vroegst pas maandag er wat mee gedaan zou worden...
 
Overigens is het probleem er inderdaad nog steeds. Nu:
- kan ik wel bellen, maar soms valt de 3G verbinding weg en heb ik alleen Edge
- kan mijn vader niet bellen, melding: netwerk bezet (maakt geen verschil of 'mobiele gegevens' aan of uit staat)
 
Erg raar en vervelend allemaal..
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heyhey,

Zou je het lijstje alsnog willen aanvullen dat Bas een paar posts hierboven gaf? Zoals je volledige postcode en kijken of het helpt om te schakelen tussen de netwerken. Even kopieren en het antwoord erachter noteren dan hebben we alles bij elkaar en kunnen we navraag doen bij technici.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic