Hallo jb, welkom op het forum. We hebben meerdere klachten ontvangen over het netwerk in Zoetermeer. Zou je via twitter of facebook een berichtje willen sturen of contact willen opnemen met de klantenservice? Dan kunnen we de details van je klacht doorgeven aan onze technische dienst.
Zou je de volgende info alvast bij de hand willen hebben?
- om welke postcode gaat het exact
- merk je het alleen hier
- merk je verschil als je toestel op alleen GSM of UMTS staat (dat is voor ons info waar we moeten zoeken en voor jou mogelijk een tijdelijke oplossing)
- welke nummers merken dit nog meer (je vader)
- zijn er opvallende zaken? (bv de foutmelding dat het netwerk bezet is)
Dat scheelt weer jou weer tijd en ons helpt het echt verder 🙂
PS.
Ik pas de topictitel even aan zodat hij voor anderen iets makkelijker is.
Mochten er mensen zijn die hetzelfde probleem merken in Zoetermeer, dan zou ik willen vragen:
- klik de "ik ook" knop bij de eerste post
- neem even contact met ons op genoemde manier en met de genoemde info, dan hebben we de oorzaak des te sneller achterhaald!