Marian2703

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben telefonisch niet bereikbaar. Kan zelf ook niet bellen. Krijg melding: niet aangemeld bij netwerk. Mijn abonnement loopt nog tot mei 2020. Mijn mobiele telefoon is mijn enige lijn. Wat nu????
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Marian2703
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is heel erg vervelend, zeker als je bereikbaar moet zijn.
Tegenwoordig heeft bijna iedereen alleen een mobiel en willen we natuurlijk allemaal bereikbaar zijn.
SIMkaartje uit je toestel halen, even schoonmaken, 10 minuten eruit laten, daarna er weer insteken en je toestel weer aanzetten. Als dit de oplossing is, dan is het prima en oplost.

Mocht dit niet hebben geholpen, bij instellingen en dan mobiel netwerk even van provider veranderen en weer terug zetten naar Vodafone NL. Of, wat ook wel eens wil helpen is je toestel in vliegtuigmodes zetten en daarna weer terug zetten. Om er zeker van te zijn dat het aan Vodafone ligt en niet aan je toestel kan je ook nog even een ander SIMkaartje in je toestel steken om te kijken of die het wel doet en die van jou in een ander toestel. Want misschien ligt het wel aan het toestel 🙂

Heeft dit alles niet geholpen dan adviseer ik je om een chat te starten met de klantenservice omdat je niet kan bellen. En dan kunnen die wel even kijken wat er aan de hand is.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Marian2703
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is heel erg vervelend, zeker als je bereikbaar moet zijn.
Tegenwoordig heeft bijna iedereen alleen een mobiel en willen we natuurlijk allemaal bereikbaar zijn.
SIMkaartje uit je toestel halen, even schoonmaken, 10 minuten eruit laten, daarna er weer insteken en je toestel weer aanzetten. Als dit de oplossing is, dan is het prima en oplost.

Mocht dit niet hebben geholpen, bij instellingen en dan mobiel netwerk even van provider veranderen en weer terug zetten naar Vodafone NL. Of, wat ook wel eens wil helpen is je toestel in vliegtuigmodes zetten en daarna weer terug zetten. Om er zeker van te zijn dat het aan Vodafone ligt en niet aan je toestel kan je ook nog even een ander SIMkaartje in je toestel steken om te kijken of die het wel doet en die van jou in een ander toestel. Want misschien ligt het wel aan het toestel 🙂

Heeft dit alles niet geholpen dan adviseer ik je om een chat te starten met de klantenservice omdat je niet kan bellen. En dan kunnen die wel even kijken wat er aan de hand is.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels verholpen Marian2703 en wat is het precies geweest?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie komt, wordt het topic gesloten Marian2703
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic