Hoi
Marian2703 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dit is heel erg vervelend, zeker als je bereikbaar moet zijn.
Tegenwoordig heeft bijna iedereen alleen een mobiel en willen we natuurlijk allemaal bereikbaar zijn.
SIMkaartje uit je toestel halen, even schoonmaken, 10 minuten eruit laten, daarna er weer insteken en je toestel weer aanzetten. Als dit de oplossing is, dan is het prima en oplost.
Mocht dit niet hebben geholpen, bij instellingen en dan mobiel netwerk even van provider veranderen en weer terug zetten naar Vodafone NL. Of, wat ook wel eens wil helpen is je toestel in vliegtuigmodes zetten en daarna weer terug zetten. Om er zeker van te zijn dat het aan Vodafone ligt en niet aan je toestel kan je ook nog even een ander SIMkaartje in je toestel steken om te kijken of die het wel doet en die van jou in een ander toestel. Want misschien ligt het wel aan het toestel
🙂Heeft dit alles niet geholpen dan adviseer ik je om een
chat te starten met de klantenservice omdat je niet kan bellen. En dan kunnen die wel even kijken wat er aan de hand is.