Brouwervdberge

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerk bezet

Goede morgen
Ik wou vanmorgen bellen maar dat ging niet want de verbinding werd gelijk verbroken met de melding netwerk bezet...

Is dit een storing van jullie en wanneer is dat opgelost...
Ps internet werkte wel alleen bellen en gebeld worden niet!!
12 Reacties 12
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Brouwervdberge,

Kun je aangeven of je deze problemen nu nog steeds merkt? Als dat zo is, laat ons dan even weten waar je dit precies merkt zodat wij het iets specifieker voor je kunnen nakijken.
myrandameisje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Mijn man en ik hebben hetzelfde probleem. Wij krijgen ook iedere keer netwerk bezet. Heel vervelend. Kunnen niet gebeld worden en zelf niet bellen.
Internet doet het wel.

Is dit een algemeen probleem of alleen bij ons?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Als je een postcode voor me hebt dan kijk ik graag na of er iets aan de hand is. Het is niets algemeens in ieder geval.
deathslayer7

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
netwerk bezet

wij hebben hier nu al de gehele dag last van
beiden samsung galaxy s2
postcode 1973PA

het komt alleen jammer genoeg veel vaker voor
alleen niet zolang als nu
maar als het zo door gat ben ik wel van plan naar een andere provider te gaan
dit is gewoon vervelend
wel kunnen internetten en facebook en whatsuppen
maar niet kunnen bellen en gebeld kunnen worden
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Deathslayer7,

Ik heb de postcode nagekeken en de dekking zou daar goed moeten zijn. Zou je voor me willen kijken of je wel kunt bellen en gebeld worden als je je toestel handmatig op 2g instelt? Dan komen we erachter of er een probleem is met de 2g of de 3g dekking.
deathslayer7

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Samsung galaxy s2

ga naar instellingen
meer instellingen
mobiele netwerken
netwerkmodus
GSM/WCDMA (auto-stand) deze staat standaard ingesteld (3g netwerk als ik het goed heb)
deze veranderd naar GSM (dit zou 2g moeten zijn)

jullie omschrijving is aardig onduidelijk om dat te veranderen, daar het menu nu heel anders is

ik hoop dat dit gaat werken
de telefoon is al meermalen niet bereikbaar geweest bij ons (2 nummers)

met vriendelijke groet
Emile
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Bedankt voor de terugkoppeling. We horen graag van je of dit heeft geholpen.
minkevos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb een nieuwe telefoon heb er ook al mee gebeld maar nu al een paar uur netwerk bezet. internetten doet het wel help
irene5

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
geen 3g thuis. ben al langer dan 10 jaar klant bij Vodafone, en heb het nog niet eerder gehad. Heb een samsung s3 maar had net zo goed een goedkoop wegwerp telefoontje kunnen nemen. Vergeet ik hem namelijk terug te zetten als ik weg ga, dan hem ik geen internet. Vind het heel raar dat mijn man wel gewoon 3g heeft met Vodafone abonnement, alleen heeft hij een iphone. De oplossing die ik maanden geleden al kreeg in de winkel is behoorlijk prijzig en ben ik niet van plan. Volgens mij ligt het gewoon aan het toestel daar andere toestellen hiet geen last hebben. En daar bedoel ik ook visite en kinderen mee.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi irene5,

Test je simkaart dan eens in een ander toestel? Als deze in dat toestel wel goed werkt, weet je inderdaad zeker dat het aan het toestel ligt. Op welke locatie heb je hier last van(postcode)? Dan zal ik de dekking ook even nakijken.
irene5

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
postcode is 6931vs Westervoort

Kan de simkaart niet in iphone doen maar ik ben de enige die geen netwerk heeft in huis. Man, zoon dochter hebben allemaal vodafone en goed ontvangst met iphone

gr Irene
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ga er even mee langs de winkel, wellicht heb je een defecte simkaart of anders een defect toestel. Nieuwe simkaart is natuurlijk de goedkoopste oplossing.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic