mjm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Netwerk Support] totaal geen bereik 6605

hoi,
Wij hebben al een paar dagen superslecht bereik en momenteel zelfs helemaal geen bereik (2 telefoons). Dit terwijl wij alleen mobiel bereikbaar zijn.

MVG,
3 Reacties 3
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Mjm,

Vervelend dat je geen bereik hebt op je postcode. Ik kan niet zien dat er een storing gemeld is op die postcode. Neem even contact met de Klantenservice op. Zij kunnen je aansluiting controleren.
lin024

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ons postcode gebied is 6601. Ook wij hebben al een aantal dagen zeer slecht bereik, of helemaal niet. Wij krijgen ook geen ing smsen, en terugbel telefoontjes meer. Kan de klantenservice niet bellen. En een email wordt binen 2 dagen beantwoord!!!!!! Ik kan dus helemaal niets. Wat nu???    
Lin
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
Hallo Lin,

Dat er problemen zijn op postcode 6601 is wel een bekend probleem.
Daar is per ongeluk bij sloop werkzaamheden een mast verwijderd, en men is bezig die mast te vervangen.

Nu is het niet zo dat helemaal niets maar werkt, dit zorgt alleen voor overbelasting.
Zet geregeld het toestel eens uit/aan, verder kan je als het internet niet werkt, terwijl he toestel aanstaat eens de accu uit het
toestel halen.Zo forceer je een nieuwe netwerkaanmelding.

Ik vrees dat zolang de mast niet is vervangen, je problemen met de verbinding blijft houden, en dat kan nog wel een aantal dagen duren.

Excuses voor het ongemak, ik kan me voorstellen dat dit allemaal erg vervelend is.

Groeten,

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic