rvdveen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MyVodafone app voor Windows Phone.

Hallo,

Al aantale jaren geleden was er een MyVodafone app beschikbaar voor Windows Phone, deze app is uiteindelijk uit de store verwijdert en nooit is hier een vervangende app voor gekomen. Ik zou nu na zo'n lange tijd toch graag zien dat er weer gewerkt wordt naar een MyVodafone app voor Windows Phone platformen (Windows Mobile 10 & Windows Phone 8.1).

Ik heb hierover al meerdere keren contact gehad met jullie servicedesk en ik heb het idee dat de vraag naar deze app niet serieus genomen wordt. Uit de recenties onder de oude MyVodafone app in de Windows Phone Store blijkt dat er wel degelijk veel vraag is naar deze app en ook op hier op het forum vond ik een aantal (oude) topics met veel vraag naar deze app, waarom wordt hier niets mee gedaan?
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Ik zal het nog eens intern doorspelen om te zien of ze ermee bezig zijn of dat dit nog op de planning staat.
peterdemeijer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vreemd als je bedenkt dat de windows toestellen wel door Vodafone worden verkocht. Aantal zal ook verder toenemen net als apparaten als de Surface.
Anonymous
Niet van toepassing
Op dit moment zal het niet uitgerold worden helaas:(
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hier bestaat al een ander topic over. Daarom zal dit topic binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic