JLBV

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My vodafone

Goedenavond, zit met een klein probleempje. In my vodafone app wil ik mijn data inzien, elke keer krijg ik de melding:

OEPS ER IS IETS FOUT GEGAAN PROBEER HET LATER NOG EENS (2).

Iemand hier mee bekend?? Heb het nu al een aantal weken en begint nu wel een btje vervelend te worden, wat ik ook probeer, krijg deze melding telkens weer en terug.( heb deze app meerdere verwijderd wn weer geinstalleerd, helaas zonder succes, wie o wie heeft de oplossing??

Hoor het graag,

Gr JLBV
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Hoi JLBV, we zijn erg benieuwd! Heb je inmiddels al iets gehoord?

Bekijk in context

15 Reacties 15
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi
Als je telkens deze foutmelding krijgt dan is dat behoorlijk vervelend en niet de bedoeling. Heb je al eens via de website van my Vodafone gekeken of het daar wel werkt. Ik raad je aan om dit aan te kaarten bij de klantenservice.
Zij kunnen hiervoor een onderzoek starten. Meldt hierbij dat je meerdere malen de app verwijderd hebt en het type telefoon.
JLBV
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Steven, bedankt voor je snelle reactie ????
Ja op de vodafone side doet ie t prima!
Ik heb jullie klantenservice al op de hoogte gesteld en jullie it afdeling gaat r naar kijken, hoop dat het snel opgelost word.
Het is eigenlijk alleen het linkje van mijn data die het niet doet.
De rest doet het gewoon goed!!

Gr JLBV
Anonymous
Niet van toepassing
Durf het je ook niet te zeggen waar het aan ligt
Apart dat de rest wel gewoon werkt. ik hoop voor je dat het zo snel mogelijk wordt opgelost.
JLBV
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja Steven dat vind ik nou ook, heel vreemd en wat ik ook doe hij doet het gewoon niet ????
JLBV
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hij moet het gewoon doen, daar is ie ook voor
Anonymous
Niet van toepassing
Precies, ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt en of er meerdere mensen last van hebben.
JLBV
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven, heb nu gemerkt dat ook het rondje met de vordeelblox dezelfde melding geeft
Anonymous
Niet van toepassing
Dit kun je ook toevoegen via de website van my Vodafone. Dit doe je onder vragen en verzoeken, onderzoek aanklikken en dan dit ook toe voegen.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Hoi JLBV, we zijn erg benieuwd! Heb je inmiddels al iets gehoord?
JLBV
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi Desiree,

nee tot op heden helemaal niks, helaas,
Het enige wat ik weet is dat ik maandag in de chat heb meegekregen is dat ze ermee bezig zijn, maar nog geen oplossing gevonden op het probleem! en dat meerdere mensen dit probleem hebben
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
JLBV , het klopt inderdaad dat we hier een aantal meldingen van gehad hebben. Als het goed is moet alles via de website wel in te zien zijn. Onze technische dienst werkt er hard aan het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
JLBV
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik weet dat ie het via de webside het prima doet, moet bij de app ook gewoon
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
JLBV , de technische dienst geeft aan dat het issue inmiddels verholpen moet zijn. Is dat bij jou ook het geval? Zo niet, probeer even of het wel verholpen is als je de app verwijdert en opnieuw installeert. Ervaar je dan nog altijd problemen, neem dan even contact op met de klantenservice om aan te geven dat je nog altijd problemen ervaart met de app.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
JLBV , we sluiten dit topic over 48 uur omdat we niets meer gehoord hebben. Je kunt er dan niet meer op reageren. Hopelijk ervaar je inmiddels geen problemen meer met de app 🙂
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic