Laura11

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone

Hallo, ik heb vorige week een abbonement afgesloten en ik kreeg een mail van vodafone dat ik mijn nieuwe abbonement kon koppelen aan 'My Vodafone'. Ik wilde dit eerst via mijn oude account doen maar dit lukte niet. Ik heb toen via deze mail een nieuw account aangemaakt en dit is wel gelukt. Alleen nu is mijn abbonement niet zichtbaar maar staat er alleen 'u heeft geen nieuwe rekeningen'. Weet iemand hoe ik wel mijn abbonement zichtbaar krijg in de my vodafone app?
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi Laura11

Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met de klantenservice.
Ik vermoed dat er iets is mis gegaan met het koppelen van je abonnement.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Laura11!

Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Is het probleem opgelost?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic