Hoi
orknberg Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Beetje vervelend natuurlijk dat als je over gaat naar een nieuw abonnement dan dan niet alle diensten meer mogelijk zijn. En de dienst Multi Data Sim is NIET mogelijk bij een Vodafone Red Together abonnement. Op
deze pagina zie je onderaan dat het niet mogelijk is: Het is niet mogelijk om Multi Data Sim aan te vragen bij een Red Together abonnement. Maak je momenteel gebruik van Multi Data Sim en stap je over op Red Together? Dan wordt je tweede simkaart gedeactiveerd.
Het heeft natuurlijk niets met 10 jaar trouwe klant te maken maar gewoon omdat dit abonnement het niet toe laat om een Multi Data Sim te hebben. Dit is namelijk al een vrij groot data abonnement en daarom is er voor gekozen om deze dan niet aan te bieden op een Red Together abonnement. Wat ze in de winkel hebben laten weten kan Vodafone natuurlijk nu niet meer controleren maar de
klantenservice van Vodafone heeft daarin wel gelijk.
Om heel eerlijk te zijn kan ik het niet mooier maken. Maar het is natuurlijk wel een mooi pakket en hoop dat je er toch van kunt genieten. Vanuit mij zelf een Fijne Together 2019