jgaasbeek001

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Moeite met aannemen telefoongesprek

Ik loop vaak met mij telefoon (Samsung S5) in mijn broekzaak. Als ik gebeld word, en mijn telefoon pak, heb ik het gesprek al geweigerd. Kan ik ergens een instelling veranderen zodat ik het toestel eerst rustig uit mijn broekzak kan halen zonder dat ik daarbij al een gesprek aanneem of weiger? Ik gebruik een schermvergrendeling met fingerprint.
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai jgaasbeek001,

Is dat bij bepaalde bewegingen dat deze worden geweigerd? Wat je zou kunnen doen is misschien de aanraakgevoeligheid aanpassen door naar Instellingen > Mijn Apparaat > Display scrol omlaag en dan zou je iets over de aanraakgevoeligheid moeten zien. Misschien dat dit helpt?

De aanraakgevoeligheid optie is bedoeld voor de herfst en winter periode als de handschoenen de kast uit moeten ;).
jgaasbeek001
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is niet dat het scherm niet of slecht reageert op aanraking, het is meer dat het toestel door de beweging vanuit mijn broekzak al concludeert dat het gesprek geweigerd moet worden. Ik zou dus eerder de gevoeligheid van het scherm willen verlagen. Kan het misschien te maken hebben met het gebruik van een Samsung (gear 2 neo) smartwatch?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey jgaasbeek001,

Ik heb zelf ook een smartwatch (moto 360). Als ik een oproep binnen krijg en hem wil weigeren moet ik echter eerst een swipe beweging maken op het horloge.
Ik denk om eerlijk te zijn dat dit er niks mee te maken heeft. Wat je kunt doen is eens kijken naar de instellingen van d smartwatch en anders de koppeling eens verwijderen. Echter nogmaals denk ik dat het er niks mee te maken heeft.

Je zou ook eens kunnen kijken bij de oproep instellingen of daar alles correct staat en hoe of met welke beweging een oproep geweigerd wordt.

Groetjes stevied86
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! jgaasbeek001,

Bedoelde ermee dat deze optie misschien aanstaat waardoor je scherm zo gevoelig is. Las net me post ook door je kon het aan twee kanten bekijken. Sorry voor de verwarring ervan.

Zelf heb ik en Gear 2 bijna hetzelfde als de Neo versie ervan ik zelf heb geen connectie problemen als het gaat om bellen. Controleer even of de software van Tizen OS up-to-date is.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Is het nog gelukt met bovenstaande tips jgaasbeek001 ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic