jaeqx

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Modem K3765

Van 23 mei 2011 tot en met 2 juni 2011 ben ik op vakantie in Egypte geweest.  Om niet verstoken te blijven van nieuws e.d. uit Nederland ben ik op zoek gegaan naar internet voor op mijn laptop. Na diverse mensen aldaar te hebben gevraagd, werd mij geadviseerd om Vodafone mobile aan te schaffen.
Ik ben toen naar een electrozaak in Egypte gegaan die tevens ook Vodafone dealer was.
Ben zeer goed geïnformeerd daar en heb toen besloten om een Vodafone Mobile Connect USB stick HUAWEI model K3765  met bijbehorende sim kaart te kopen plus een data tegoed van een maand. In de winkel werd meteen alles al geactiveerd. Terug op mijn hotelkamer meteen de stick aangesloten en perfect; meteen snel internet.
 
Eenmaal weer terug in Nederland was ik zo enthousiast dat ik meteen via de Vodafone mobileshop een Vodafone Prepaid Mobiel internet op je laptop heb aangeschaft..
 
Na ontvangst meteen de sim kaart in de USB stick omgewisseld, opgewaardeerd telefonisch met  10 euro maar helaas, geen verbinding met Vodafone te maken.
Na een telefoongesprek van 20 minuten met de klantenservice werd mij geadviseerd om toch maar even langs te gaan in de Vodafone winkel in Heerlen om de sim kaart te laten nakijken op fouten.
Dit heb ik gistermiddag gedaan en de aldaar werkzame verkoper concludeerde na telefonisch overleg dat het niet de sim kaart is maar dat het aan de USB stick ligt die geen Nederlandse sim kaart kan lezen.
 
Ik heb hem gevraagd hoe dit was op te lossen en hij adviseerde bij hun een nieuwe Vodafone USB stick aan te schaffen van 40 euro. Ik zei “dat kan toch niet waar zijn, Vodafone is toch wereldwijd” en toen gaf hij als alternatief aan maar een klacht in te dienen.
Weet iemand anders misschien een oplossing.
1 Reactie 1
Lange

Stamgast
  • 83Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Hoi Jaeqx,
 
heb je ook al eens contact gehad met Vodafone Egypt m.b.t. een eventuele simlock?
die heb je met de vodafone toestellen ook dus lijkt me best logisch.
 
Groet,
CloudxNL
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic