Viersen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk op iPad met prepaid sim

SIM aangeschaft voor prepaid mobiel internet op iPad. Registratie, aanmelden etc. met iPad ging prima, inclusief "sms"meldingen. Via iPad prepaid tegoed gekocht. Via Vodafone app wordt aangegeven dat "welkom web Blox" actief is, en dat er 50 MB tegoed is. Mobiel internet via mobiele telefoon werkt ook. Via iPad niet! Melding:

Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk
U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice

Vreemd. Zou toch moeten werken. Ook opnieuw instellen van APN instellingen en herstarten van de iPad lost niets op. Wat nu?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Viersen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag langgewenst bij Vodafone. De gestuurde APN instellingen waren niet goed. Na instellen van APN op live.vodafone.com (ipv .nl) werkt't wel. Bedankt Vodafone Overvecht.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Viersen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag langgewenst bij Vodafone. De gestuurde APN instellingen waren niet goed. Na instellen van APN op live.vodafone.com (ipv .nl) werkt't wel. Bedankt Vodafone Overvecht.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Viersen ,

Dan is het toch fijn om te horen dat je in de winkel verder bent geholpen.
Als je later nog in de toekomst vragen hebt dan ben je van harte welkom op het Forum je kunt ook via andere kanalen het Vodafone team bereiken, www.vodafone.nl/support/contact/

Nog veel internet plezier!
RamonZ

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas nu hier in frankrijk kan ik niet even een winkel binnen lopen.
Hoe krijg ik die kaart nu actief. Ja je moet een vodafone account maken om te registreren, maar als ik het nr van mijn prepaid kaart ingeef, dan krijk ik de melding dat het geen vodafone nr is????
Via mijn andere vodafone account kan ik ook geen extra nr registreren....
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@RamonZ

Is de kaart wel actief geweest toen je in Nederland was?
RamonZ

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Maartje,

Nee kaartje in NL gekocht en mee op vakantie genomen, maar moet eerst registreren wat niet lukt.
Kan dat op afstand als ik het nr doorgeef?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Ramon, er zijn een hoop mogelijke oorzaken en opties. Het beste is even contact opnemen met de klantenservice. Dat kan evt ook via chat, als je niet kunt/wilt bellen en wel wifi hebt. Het wordt via het forum denk ik lastig om dit voor één nummer (zonder gegevens) te fiksen, vandaar. Met een chat is het waarschijnlijk zo geregeld!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic