netwerkfout

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiel internet werkt niet

Hallo,

Gisteren heb ik Vodafone Blox van 1 GB op mijn prepaid Acer Liquid e1 gezet.
Hij doet het alleen niet..
Ik heb de aanwijzingen van internet gevolgd, en de voorgeschreven APN instellingen voor een toegangspunt geprobeerd.. Dit werkte allemaal niet.

Toen ik mijn telefoon als hotspot aanzette, deed hij het wel bij een ander toestel......

Als ik een site bij de browser intyp laadt hij 0,5 seconde en geeft daarna gelijk: Webpagina niet beschikbaar
Het lijkt wel of ik iets moet activeren oid...

Weet iemand wat? (:
6 Reacties 6
xJulieeS

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,
Ik heb vandaag op mijn samsung galaxy ace een 1GB Blox geactiveerd. Er is geld van mijn beltegoed afgegaan maar als ik wifi uitzet heb ik nog steeds geen internet? Kan iemand mij alsjeblieft vertellen wat ik doen moet? Heb namelijk al vanalles geprobeerd zoals mijn telefoon uitzetten, simkaartje eruit en weer erin en weer aanzetten.

Groetjes, Julie
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Julie,
Log met een computer of laptop in bij de My Vodafone (jouw eigen web-omgeving bij Vodafone)
En controleer bij de titel "BloX voordeelbundels" of jouw mobiel internet 1 GB BloX reeds in dat overzicht staat.

Zo ja. Dan de toestelhulp volgen om de netwerk-instellingen correct op jouw smartphone te krijgen.
Dit moet je heel zorgvuldig doen.

Zo nee. Dan moet je toch echt bellen naar de telefonische Klantenservice van Vodafone op telefoonnummer:
1201

En daarna wellicht alsnog de netwerk-instellingen correct instellen op jouw smartphone. Met behulp van de toestel-hulp.

Kudo's zijn altijd welkom.

Succes !


Netwerker
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
netwerkfout schreef:


Toen ik mijn telefoon als hotspot aanzette, deed hij het wel bij een ander toestel......

Hi Netwerkfout,

Allereerst welkom op het forum.

Dit lijkt toch op een probleem met je instellingen. Test je simkaart eens in een ander toestel. Zo kom je erachter of de simkaart wel goed werkt en je ermee kunt internetten.

P.S. Kun je de zin hierboven nog even nader uitleggen?

xJulieeS

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi, Bedankt voor je reactie. Helaas heeft het niets geholpen en daarom ben ik maar naar de vodafone winkel gegaan. Daar bleek dat er nog iets van mijn vorige blackberry blox zat (voor mijn huidige samsung galaxy ace heb ik een blackberry gehad.) waardoor de 1GB blox het niet deed. Nu is het in de winkel allemaal geregeld en heb ik wel internet.

xx.


Marleos123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem, kan iemand mij helpen? Ik heb een Huawei en gisteren een Blox van 1gb geactiveerd, maar mijn internet doet het niet.. Volgens mij heb ik alle instellingen wel goed. Help!!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi @Marleos123,

Allereerst welkom op het forum.

Heeft het internet voorheen wel gewerkt op je toestel? En heb je je instellingen nagekeken met www.vodafone.nl/thuis/handleidingen?

Test je simkaart daarnaast ook eens in een ander toestel om erachter te komen of het dan wel werkt.

We horen het graag van je.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic