simobecking

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiel besteld, aflevering problemen

Beste,
 
Afgelopen zaterdag heb ik bij jullie een Iphone5 besteld met abonnement. Deze zou vandaag aankomen. De pakketbezorger was er uiteindelijk wel en controlleerde mijn gegevens voor hij het pakketje kon overdragen. Alleen bleek de achternaam op de factuur niet te kloppen met de achternaam op mijn bankpas. Er was namelijk 1 'e' teveel getypt, in plaats van Becking stond er nu Beecking. Na gebeld te hebben naar kantoor mocht de bezorger het pakketje niet overdragen. En vroeg mij vodafone te bereiken en verdere zaken te regelen. Alleen kan ik geen manier vinden om in contact te komen met jullie. Voor myvodafone heb je een vodafone telefoonnummer nodig en de overige telefoonummers/contact formen regelen niks rondom bestellingen of verwijzen mij naar de 'orderstatus' pagina op de site. Zou ik op een of andere manier doorverwezen kunnen worden of direct geholpen worden om dit probleem te verhelpen?
 
Alvast bedankt!
 
Mvg,
 
 
Simo Becking
5 Reacties 5
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Simo, vervelend dat het pakket niet afgeleverd kon worden. Dat is helaas onvermijdelijk, het gaat om een contract en de gegevens daarop moeten nu eenmaal kloppen. Dat het om een typfoutje gaat is wel echt balen.

Via het forum kan ik je niet direct helpen, maar neem even contact met ons op via Twitter DM of Facebook PM. Dan kunnen we je privé-gegevens erbij pakken, de typfout laten herstellen en dan kunnen je toestel en contract opnieuw geleverd worden 🙂
ironhead

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je bent niet de enige met problemen.
Ik heb 29 december verlengt met een iphone, nog niets ontvangen wel een bevestigingsmail gehad, contract aangepast maar nog geen telefoon. De klantenservice al drie keer gebelt kunnen ook niets over de levering zeggen. Al met al heb ik er zo langzamerhand spijt van. De status van de bestelling via mijnvodafone werkt ook niet. dus de service laat behoorlijk te wensen over.
 
Ik hoop dat iemand mij nu eens duidelijkheid kan geven.
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi ironhead,

welkom op het forum. Als je informatie wilt over jouw bestelling, dan raad ik je aan met de klantenservice contact op te nemen. Op het forum is ruimte om te discussiëren, niet voor het opvragen van je orderstatus. Het blijft echter zo dat we afhankelijk blijven van leveringen vanuit de fabrikant. Zonder voorraad kunnen wij natuurlijk geen toestel leveren.
ironhead

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens mij heb je of mijn topic niet goed gelezen of je snapt er helemaal niets van. Ik vertel dat de mensen van de klantenservice geen antwoorden kunnen geven. (Opdoeken, daar worden de kosten alleen maar lager door). En ik schreef dat je je orderstaus op mijn vodafone ook niet kunt zien. Je moet het ordernummer en je mailades invullen en vervolgens gebeurt er helemaal niets. Ik zou het al bevredigend vinden wanneer je een mailtje zou krijgen waarin een boodschap zou staan dat er nog niets te melden valt. Je krijgt nu niets. Dat is klantvriendelijk zeg maar....
 
Groet'n
 
Charly
Frank1967

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mmmm, ... herkenbaar. Als er problemen zijn dan is er niemand thuis (jaja, regeltjes, procedures, instructies). Je kunt klantenservice bellen, maar ook daar stelt men zich zeer onklantvriendelijk op (wel vriendelijke mensen, maar niet bereid je als klant te behandelen, maar als een lastig iets wat het bedrijf nu eenmaal nodig heeft om geld te verdienen). Kom op, Vodafone, behandel je klanten zoals je zelf ook graag behandeld wilt worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic