Rosa_vd

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn 3g doet het al een tijdje niet. Ik kan niet meer internetten zonder wifi, maar ik heb nog mb's.

3g doet het nier. Kan iemand helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Rosa_vd ,

Zou je dan even op de volgende link kunnen klikken dan kun je gebruik maken van Samsung Kies. Zie: http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/#none Als Kies is geïnstalleerd op je laptop of PC kun je het toestel aansluiten via de USB kabel daarna zal het toestel en Samsung Kies verbinding maken.

Bekijk in context

16 Reacties 16
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Rosa_vd ,

De informatie die je ons geeft daar hebben we niet veel aan, zou je in en nieuw bericht het volgende kunnen vermelden?


  • Welk toestel heb je
  • Om welke locatie/regio gaat het?
  • Hoelang is het gaande?
Zou je wel even de Tips & Tricks voor geen bereik kunnen lezen en vermelden of dat effect heeft op je netwerk?

EDIT: Bericht verplaatst naar Netwerkvragen.
Rosa_vd
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb een Samsung Galaxy s4. Ik woon in de regio Noord-Holland. Sinds ik een mms heb ontvangen van Vodafone doet mijn 3g het niet. In de mms moest ik instellingen over internet en mms downloaden. Dat was ongeveer twee weken geleden.
Rosa_vd
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De tips & tricks hebben niet geholpen.
veltmuis

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier hetzelfde liedje helaas.3g doet niet, kan niet bellen of gebeld worden, chatsessies worden steeds verbroken, drama ten top
Rosa_vd
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik mijn simkaart omwissel met iemand anders, doet hij het wel in de andere telefoon. Het ligt dus aan mijn toestel.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! Rosa,

Heb jij misschien laatst en update geïnstalleerd op je S4? Mocht dit het geval zijn volg dan even de stappen op van het volgende topic, zie: http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/Let-op-Problemen-met-internet-na-software-update-op-de-Samsung/t...
Rosa_vd
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ja ik heb de update geïnstalleerd. De enige oplossing is mijn mobiel resetten. Ik heb dat filmpje gekeken over hoe je het op je computer zet. Het werkt bij mij alleen niet..
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Bedoel je Samsung Kies waarmee je data kan opslaan op de PC?
Als dit zo is krijg je en melding hiervan...?
Rosa_vd
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, ik wil mijn data opslaan op de PC, maar ik krijg geen melding van Samsung Kies.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! Rosa,

Als je toestel en Samsung Kies geen contact met elkaar maken kunnen er problemen zijn met de connectie. Hiervoor heeft Samsung Nederland en handige video op zijn YouTube kanaal geplaatst hoe je dit kunt oplossen.

Video: http://www.youtube.com/watch?v=nvajQC9EpAI&list=PLF6B55E8EE08DA493
Rosa_vd
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi,

Ik heb helemaal geen Samsung Kies. Het staat niet op mijn laptop?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Rosa_vd ,

Zou je dan even op de volgende link kunnen klikken dan kun je gebruik maken van Samsung Kies. Zie: http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/#none Als Kies is geïnstalleerd op je laptop of PC kun je het toestel aansluiten via de USB kabel daarna zal het toestel en Samsung Kies verbinding maken.
Rosa_vd
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke, bedankt.

Als ik mijn mobiel reset, moet ik dus alles er weer handmatig opzetten? Zoals contacten enzo..
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Als jij en back up maakt via Samsung Kies van je data zoals: Muziek, video's, foto's, contacten, Agenda enz dan kun je na de reset weer je toestel aan de PC koppelen en dan kun je data weer terug laten stromen naar je toestel.
Rosa_vd
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke, heel erg bedankt. Dan ga ik dat maar doen. Ik heb nog één vraag: Gaan al je whatsapp gesprekken weg als je je mobiel reset?

Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Je kunt je gespreksgeschiedenis herstellen. Kijk hier voor meer informatie daarover
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic