marije1109

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mail synchroniseren samsung advance

Ik heb een samsung advance en ik ontvang mail van 2 hotmail accounts. Als ik deze mail lees op mijn laptop dan blijft dezelfde mail op mijn telefoon als ongelezen en omgekeerd. Met mijn oude telefoon had ik dit niet en nu vraag ik me af of het een kwestie is van instellen.
Ik wil dus dat een mail op mijn telefoon gemarkeerd is als gelezen als ik deze op de laptop heb geopend en dat mail die ik op mijn telefoon eerst open, op de laptop als gelezen wordt weergegeven, kan dit????
5 Reacties 5
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Marije1109,

Ik adviseer je eens het programma Samsung Kies te downloaden op een PC of laptop.
Koppel hierna je toestel met de USB kabel aan de PC (Of laptop) Je toestel wordt nu herkend door het programma.
Synchriniseer nu de twee mail programma,s op het toestel met Sasung Kies. Laat me even weten of het gelukt is en of het gewerkt heeft.

Grtz
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Dit zal waarschijnlijk eerder te maken hebben met het instellen van de mail als POP3-mail of als IMAP-mail.

Welk protocol heb je gebruikt?
marije1109
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
POP 3 account, ik zal ook kies installeren en proberen....
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Marije1109

Is het probleem al opgelost of werkt het momenteel nog niet naar behoren ?
Laat me even wat weten dan kijk ik graag voor je verder om een oplossing te vinden 🙂

Maurice,
Moderator Smartphone Crew - Forum NL
Standing by,
Peepi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord, ik heb het programma kies geïnstalleerd op mijn computer maar hij vind mijn toestel niet, héél vreemd, maar ik denk dat het aan mijn computerinstellingen ligt, ik haal er even iemand bij die daar meer van op de hoogte is dan ikzelf, als het uiteindelijk gelukt is laat ik het je weten.
Vriendelijke groet, Rina
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic