CasH

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Los Vodafone account en Ziggo account gekoppeld, maar kom niet meer in Ziggo account.

Hoi,

 

Zie titel.

Als ik probeer alsnog Ziggo account toe te voegen krijg ik melding dat niet kan, omdat maar 1 account toegevoegd kan.
Bij inloggen krijg ik even tussendoor in flits het plaatje van mannetje die niet kan verbinden.
Hoe kom ik nu nog in mijn Ziggo account?

Dank alvast!
Gr.
Casper

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 980Oplossingen
  • 1086Likes

Hi @CasH 
Via een speciale tool heb ik vanuit jouw My Vodafone account het Ziggo abonnement toegevoegd. Het kan een uurtje duren voordat dit verwerkt is in alle systemen. Maar je kan dan met de gegevens zowel inloggen in My Vodafone als Mijn Ziggo.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 980Oplossingen
  • 1086Likes

Hi @CasH, welkom hier. 

Super onhandig dat je niet kan inloggen in Mijn Ziggo momenteel en het toevoegen van je Ziggo abonnement ook niet mogelijk is via My Vodafone. Ik heb op de achtergrond iets aangepast. Wil je eens opnieuw inloggen in My Vodafone en proberen om je account uit te breiden met je Ziggo gegevens? Ik hoor graag of het is gelukt.

CasH
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor je snelle reactie Cecilia.

Helaas, resultaat is zelfde.
Als ik naar toevoegen Ziggo ga kom ik op pagina (met tussendoor in flits weer 'mannetje die niet kan connecten) waar ik alleen gegevens kan wijzigen.

 

Nog meer ideeën?
Dank alvast 🙂 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 980Oplossingen
  • 1086Likes

Hi @CasH 
Via een speciale tool heb ik vanuit jouw My Vodafone account het Ziggo abonnement toegevoegd. Het kan een uurtje duren voordat dit verwerkt is in alle systemen. Maar je kan dan met de gegevens zowel inloggen in My Vodafone als Mijn Ziggo.

CasH
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hijdoettut!

Helemaal super, Cecilia!
Dank voor je snelle service, TOP! 👍

CasH
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

SORRY! Ik probeerde net te registreren in de Ziggo community, log daar in (dacht ik) en nu werkt mijn Vodafone account weer niet :(.
Ik krijg nu zelfde te zien als in eerste instantie bij Ziggo account....

Dus: HELLUP weer! 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 980Oplossingen
  • 1086Likes

@CasH Als ik je Mijn Ziggo en My Vodafone account controleer dan zijn deze nog steeds netjes gekoppeld. Voor beide omgevingen, Mijn Ziggo en My Vodafone heb je dezelfde inloggegevens. Beide omgevingen kan ik van hieruit ook benaderen via de buttons op de startpagina:


Test het voor de zekerheid eens in een andere browser en voer voor de zekerheid een cache clean van je browser uit + cookies verwijderen. 

CasH
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja, na sluiten browser was alles ook weer goed. 

Te snel paniek :D. 

Nogmaals dank weer! 👍

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic