Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
e-nova

Liefhebber
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
De eenmalige bijdrage voor je toestel wordt pas afgeschreven als je je iphone simkaart activeert. Dus niet bij de volgende maandfactuur als je nog geen toestel ontvangen hebt
rikclaessens

Gedreven Liefhebber
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Maandag langsgeweest bij de Vodafone store in Heerlen. Medewerker verzekerde dat ik OF dinsdag OF donderdag mijn toestel zou krijgen. Nou je raadt het al, nog geen bericht gehad. Niemand weet iets, op het forum kan geen order nagekeken worden, twitter team kan het niet, in de winkel weten ze niks. Wat een bende bij Vodafone! Ik begin een beetje mijn geduld te verliezen. Niet omdat ik mijn iPhone nog niet heb maar omdat er gewoon dingen beloofd worden die niet kunnen worden nagekomen. Slechte zaak...
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
en jahoor hij is binnen!!  HEUUUJ 😉
troyin_iPhone5

Gedreven Meedenker
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
@tomvantreeck
 
jij had ook 2 oktober besteld maar wat ook alweer?
 
Blij voor je!
troyin_iPhone5

Gedreven Meedenker
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
@Tomvantreeck
 
Ik heb het gevonden jij hebt een witte 16GB
Nickster

Gedreven Liefhebber
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@ Tom

Jeeuuuuhhhhh!:):):)
Have fun with it!
CVar

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
e-nova schreef:
De eenmalige bijdrage voor je toestel wordt pas afgeschreven als je je iphone simkaart activeert. Dus niet bij de volgende maandfactuur als je nog geen toestel ontvangen hebt
Oké, bedankt. Dat scheelt weer wat ellende.
 
Goede response van Vodafone vandaag trouwens, die merken ondertussen ook dat ze zelf 'slachtoffer' zijn van de interne bende en loze beloftes.
CVar

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Tomvantreeck schreef:
en jahoor hij is binnen!!  HEUUUJ 😉
Gelukkig maar, veel plezier er mee!
 
CVar

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hij blijft leuk, zat vandaag een vragenlijst in de mailbox gestuurd door Vodafone, dit ongetwijfeld naar aanleiding van de verlenging.
 
Een van de vragen was:
 
'Hoe tevreden bent u over het gemak waarmee u uw huidige toestel in gebruik nam? We bedoelen daarmee dat u bekend was met de belangrijkste functies en deze ook goed werkten'
 
Dit gevolgd door allerlei vragen over het toestel en het overzetten van data...
 
WELK TOESTEL?
 
Misschien de volgende keer handiger om deze vragenlijst te sturen nadat een toestel geleverd is.
Dan zijn de antwoorden ook iets positiever.
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
THNX jongens, succes voor de wachtende.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
nick20 schreef:
Hallo Stevie,

Inmiddels is het ruim 4 weken geleden dat ik bij een Vodafonewinkel langs geweest ben voor het verlengen van mijn abonnement samen met een zwarte Iphone 5 16GB. Hier hebben ze me op een lijst gezet (ik was nr 34 op de totale lijst, dus ook met toestellen met meer geheugen of in het wit.) Echter heb ik nog altijd niets gehoord. Omdat ik geen statusupdates kan ontvangen weet ik helemaal niets over de voortgang of gang van zaken...

Hopelijk kun jij me meer vertellen?

Gr. Nick
Hi Nick20,

Zoals wbtje ook al aangeeft kun je dan het beste even contact opnemen met de winkel die je op deze lijst heeft gezet. Wij kunnen deze lijst namelijk niet inzien.

Groeten - Kind regards

Maartje

Moderator
Smartphone Crew - Forum NL


Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
twannes360 schreef:
@stevie,

ik ben het een beetje zat om achter alles aan te gaan zitten, achter dit gedoe allemaal... kan ik alles ook nog annuleren en mijn geld terug krijgen? want elke keer bij m'n status staat dat kpn mijn overzetting moet goedkeuren, en dit probleem zou opgelost zijn via de KS, maar nu ben ik gewoon bang dat dat weer het geval niet is ;)...
heb vanaf 28 sept elke dag op de vodafone site gezeten, gebeld met KS. en ben het nu allemaal beetje zat om nog langer achter dit alles aan te gaan. 😞

Hoi Twannes360,

Dat kan ik me voorstellen. Ik begrijp dat het niet leuk is dat je zelf al zoveel moeite hierin hebt moeten steken. Weet je zeker dat je de bestelling wil annuleren? Dat zou zonde zijn. Heb je al eens contact gehad met onze webcare afdeling via Twitter of Facebook? Wellicht kunnen zij je nog meer informatie geven. Als het nummerbehoud verzoek namelijk nog niet is goedgekeurd dan zal dit waarschijnlijk ook de reden zijn dat je het toestel nog niet hebt ontvangen.

Groeten - Kind regards

Maartje

Moderator
Smartphone Crew - Forum NL




Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Tomvantreeck schreef:
en jahoor hij is binnen!! HEUUUJ 😉
Yesss! Goed om te horen! Hopelijk was het het wachten waard! 😉

Groeten - Kind regards

Maartje

Moderator
Smartphone Crew - Forum NL





MarkZ

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Eindelijk is ie binnen. Gisteren geleverd de iphone 5 16 GB Wit.
 
29-09-2012 via internet verlengen besteld rond 14:00. Er werd niet om een legitimatiebewijs gevraagd en de telefoon werd zomaar aan een bekende afgeleverd. GLS heeft ook niet gebeld om een afspraak te maken.

Maar goed hij is nu eindelijk binnen en in goede conditie. Succes voor degene die nog moeten wachten.
Airmazing

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben benieuwd wanneer er weer leveringen komen.
Het word namelijk steeds stiller op dit gedeelte van het forum, maar ik ben nog steeds wachtende.
Toen ik bestelde was de zwarte 64G volgens KS het enige toestel wat te leveren was en nu wacht ik al 5,5 week, en is het naar blijkt het toestel wat het meest op zich laat wachten.
Ik blijf hoop houden, dat Sinterklaas de Iphone 5 wel op voorraad heeft.
 
Muurtegel

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik hoop dat stevie wat meer informatie heeft n.a.v. het onderzoek wat vorige week gestart is.
dirigent58

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Airmazing schreef:
Ben benieuwd wanneer er weer leveringen komen.
Het word namelijk steeds stiller op dit gedeelte van het forum, maar ik ben nog steeds wachtende.
Toen ik bestelde was de zwarte 64G volgens KS het enige toestel wat te leveren was en nu wacht ik al 5,5 week, en is het naar blijkt het toestel wat het meest op zich laat wachten.
Ik blijf hoop houden, dat Sinterklaas de Iphone 5 wel op voorraad heeft.
 
5,5 week!!!!!!!!!!!!!!! Wat een schande... Gewoon een dikke strategie van Vodafone om klanten vast te binden. Lekker verlengen en zo lang op je toestel laten wachten.. Als ik jou was zou ik echt om een korting of iets dergelijks vragen. Dit kan echt niet...
Muurtegel

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
dirigent58 schreef:
Airmazing schreef:
Ben benieuwd wanneer er weer leveringen komen.
Het word namelijk steeds stiller op dit gedeelte van het forum, maar ik ben nog steeds wachtende.
Toen ik bestelde was de zwarte 64G volgens KS het enige toestel wat te leveren was en nu wacht ik al 5,5 week, en is het naar blijkt het toestel wat het meest op zich laat wachten.
Ik blijf hoop houden, dat Sinterklaas de Iphone 5 wel op voorraad heeft.
 
5,5 week!!!!!!!!!!!!!!! Wat een schande... Gewoon een dikke strategie van Vodafone om klanten vast te binden. Lekker verlengen en zo lang op je toestel laten wachten.. Als ik jou was zou ik echt om een korting of iets dergelijks vragen. Dit kan echt niet...
Ik wacht al 6,5 week :')
 
cbiphone

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zaterdag ben ik op mijn kantoor nummer gebeld, was er natuurlijk niet :(. Die extra dag hierdoor kan er ook nog wel bij. Maar ik heb vanmorgen een leveringsafspraak gemaakt. Morgen worden de 4 iphones geleverd (3 x 16GB en 1 x 32GB, allen zwart). Nog even wachten maar na 6 weken toch de iphone in mijn handen........
troyin_iPhone5

Gedreven Meedenker
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
@cbiphone,
 
Wanneer heb je je bestelling gedaan? En voornamelijk de 32GB Zwart?
 
Groetjes
 
Laat maar ik vond je eerdere berichtje waarin je zei dat je 2 oktober hebt besteld. Mijn reactie dit is belachelijk ik heb ook 2 oktober besteld (zakelijke klant bij VF) en jij krijgt de 32GB zwart binnen en ik niet. Tegen mij wordt gewoon gezegd dat ie niet op voorraad is. Erg Bijzonder.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic