flieger schreef:
Besteldatum: 27 september
Toestel: iPhone 5 16GB Black
Abonnement: Friends & Family iPhone Altijd 55 (verlenging)
Bevestiging ontvangen: 27, 28 september en 18 oktober
Bevestiging van levering: 19 oktober
Levering: 22 oktober
iPhone defect bij ontvangst.
Retour gestuurd: 23 oktober
Zelf de klantenservice gebeld en de bevestiging ontvangen dat het toestel ontvangen is: 25 oktober
En nu heb ik geen idee wanneer ik een nieuwe iPhone 5 geleverd zal krijgen...
chromeeh schreef:Ja best apart ik heb 1 oktober ook verlengt alleen online met een witte iPhone 16 gb 😞Aranka schreef:
Vanmorgen ontving ik opeens zonder sms'je of e-mail mijn nieuwe iPhone!
Leuke verrassing dus!
Heb 3 oktober telefonisch verlengd met een witte iPhone 16 gb
Houd dus hoop mensen, misschien worden jullie ook nog wel verrast!
Apart.... Heb op de 29e september een witte 16gb online besteld, maar nog niets ontvangen 😞
x0xlaura schreef:Idd, zo te lezen hadden we beter kunnen bellen Ipv online..volgende x ga ik zowieso naar de winkel! Online is 3x niks..chromeeh schreef:Ja best apart ik heb 1 oktober ook verlengt alleen online met een witte iPhone 16 gb 😞Aranka schreef:
Vanmorgen ontving ik opeens zonder sms'je of e-mail mijn nieuwe iPhone!
Leuke verrassing dus!
Heb 3 oktober telefonisch verlengd met een witte iPhone 16 gb
Houd dus hoop mensen, misschien worden jullie ook nog wel verrast!
Apart.... Heb op de 29e september een witte 16gb online besteld, maar nog niets ontvangen 😞
troyin_iPhone5 schreef:Mensen die vrijdag een sms hebben gekregen krijgen 100% zeker een toestel. Er worden as we speak zaken hiervoor verwerkt. Dat is iets wat ik zeker weet en waarbij ik betrokken ben, klantenservice ziet enkel zaken wanneer deze definitief zijn in systemen.
JimMorrisStolk schreef:
Mijn order staat sinds gisteren ineens op 'Order Afgerond', laatst gewijzigd op 27-09-2012 terwijl ik nog niets heb ontvangen. Is dat normaal?
Stevie schreef:
Had je vrijdag een smsje ontvangen of niet?
Voor zover ik weet zat je in de testgroep van de bestellers voor 01-10-2012 en heb ik kunnen aangeven dat jullie je toestel snel ontvangen. Dit zou een teken zijn dat het in werking is gezet en het toestel onderweg is.
Stevie,
Ik kan je vertellen dat de sms van afgelopen vrijdag,
[ Beste klant, goed nieuws! Wij hebben voorraad vauit Apple ontvangen en jouw iPhone zit hier ook bij. Wij verwachten dat je iPhone 5 binnen een week uitgeleverd kan worden. Je hoeft zelf geen actie te ondernemen. Met vriendelijke groet, Vodafone ]
helemaal niets zegd. En je hoeft geen actie te ondernemen is ook niet waar. Ik heb wel actie ondernomen. Maandag gebeld toen werd er gezegd hij is zaterdag naar GLS verstuurd. Dus hij komt gauw bij u binnen. Ik blij!
Dinsdag weer gebeld (was wat overdreven om meteen de dag erna te bellen) en toen bleek dat hij helemaal niet naar GLS verstuurd is.
Loyalty afdeling gebeld. En die kwam er na bellen met order status, achter dat de order handmatig moet doorgevoerd worden. En de persoon van die afdeling die mij de verlenging had aangeboden zou dat vandaag regelen en mij daar over bellen.
Dat is gebeurd en wat blijkt er is helemaal geen iPhone 5 aan mij order gekoppeld sterker nog ik moet gewoon nog wachten op een volgende levering. Waarvan onbekend is wanneer die komt en of daar iPhone 5's black 32gb tussen zitten.
Conclusie, voor iedereen die de zojuist genoemde sms van afgelopen vrijdag heeft ontvangen. Kan er niet vanuit gaan dat zij hun bestelde iPhone 5 deze week krijgen.
Ik weet Stevie dat jij ontzettend je best en dat waardeert iedereen ook ik. Maar helaas is dit een feit. En ook als ik de enige ben waarbij de sms niets zegt dan is dat nog een feit dat een situatie als deze echt niet door de beugel kan.
p.s. ik ben de loyalty afdeling heel dankbaar en ik ga niet bij Vodafone weg. Maar ik vind het zo zonde en eigenlijk voor zo'n goed lopend groot bedrijf niet nodig dat er situaties als deze plaatsvinden. Het komt de naam van het bedrijf niet ten goede.
M92 schreef:
Beste Stevie,
Die onduidelijk begint nu toch wel een beetje vervelend te worden.
Hoe is het nu mogelijk dat iemand die 3 oktober een witte iphone 16GB heeft besteld, die al binnen heeft en er mensen die
zelfs in septemper besteld hebben hem nog niet hebben?? Zelf heb ik de iphone 1 oktober besteld, ook een witte 16GB.
Wanneer krijgen we duidelijkheid over de witte toestellen?
hoeveel zijn er binnen gekomen?
waar/welke datum zijn jullie met uitleveren?
zijn we er zeker van dat er bij de volgende levering witte iphones zitten?
Ga bijna mijn 5e week wachten in en ik vind het wel weer mooi geweest nu..
Amber schreef:Dankjewel 🙂
Jippie!!!! Kreeg net een telefoontje dat mijn iPhone thuis afgeleverd is!!! I'm happy, i'm happy!
zwart
16gb
03-10-12 besteld tel verlening
@Stevie, bedankt voor alle info en goede zorgen, je bent een TOPPERRRR
Stevie schreef:troyin_iPhone5 schreef:Mensen die vrijdag een sms hebben gekregen krijgen 100% zeker een toestel. Er worden as we speak zaken hiervoor verwerkt. Dat is iets wat ik zeker weet en waarbij ik betrokken ben, klantenservice ziet enkel zaken wanneer deze definitief zijn in systemen.
JimMorrisStolk schreef:
Mijn order staat sinds gisteren ineens op 'Order Afgerond', laatst gewijzigd op 27-09-2012 terwijl ik nog niets heb ontvangen. Is dat normaal?
Stevie schreef:
Had je vrijdag een smsje ontvangen of niet?
Voor zover ik weet zat je in de testgroep van de bestellers voor 01-10-2012 en heb ik kunnen aangeven dat jullie je toestel snel ontvangen. Dit zou een teken zijn dat het in werking is gezet en het toestel onderweg is.
Stevie,
Ik kan je vertellen dat de sms van afgelopen vrijdag,
[ Beste klant, goed nieuws! Wij hebben voorraad vauit Apple ontvangen en jouw iPhone zit hier ook bij. Wij verwachten dat je iPhone 5 binnen een week uitgeleverd kan worden. Je hoeft zelf geen actie te ondernemen. Met vriendelijke groet, Vodafone ]
helemaal niets zegd. En je hoeft geen actie te ondernemen is ook niet waar. Ik heb wel actie ondernomen. Maandag gebeld toen werd er gezegd hij is zaterdag naar GLS verstuurd. Dus hij komt gauw bij u binnen. Ik blij!
Dinsdag weer gebeld (was wat overdreven om meteen de dag erna te bellen) en toen bleek dat hij helemaal niet naar GLS verstuurd is.
Loyalty afdeling gebeld. En die kwam er na bellen met order status, achter dat de order handmatig moet doorgevoerd worden. En de persoon van die afdeling die mij de verlenging had aangeboden zou dat vandaag regelen en mij daar over bellen.
Dat is gebeurd en wat blijkt er is helemaal geen iPhone 5 aan mij order gekoppeld sterker nog ik moet gewoon nog wachten op een volgende levering. Waarvan onbekend is wanneer die komt en of daar iPhone 5's black 32gb tussen zitten.
Conclusie, voor iedereen die de zojuist genoemde sms van afgelopen vrijdag heeft ontvangen. Kan er niet vanuit gaan dat zij hun bestelde iPhone 5 deze week krijgen.
Ik weet Stevie dat jij ontzettend je best en dat waardeert iedereen ook ik. Maar helaas is dit een feit. En ook als ik de enige ben waarbij de sms niets zegt dan is dat nog een feit dat een situatie als deze echt niet door de beugel kan.
p.s. ik ben de loyalty afdeling heel dankbaar en ik ga niet bij Vodafone weg. Maar ik vind het zo zonde en eigenlijk voor zo'n goed lopend groot bedrijf niet nodig dat er situaties als deze plaatsvinden. Het komt de naam van het bedrijf niet ten goede.
Stievie je had ook gelezen dat ik blij ben met jou toch?
Ik zou niets liever willen dan er vanuit gaan dat het echt zo is wat jij met zekerheid weet en gedeeld hebt. Maar er is echt geen iPhone 5 gekoppeld aan mij order. Ik zit er niet bij deze keer. Het is uitgezocht voor me. En ik lijk wel een klein kind zo graag ik die iPhone 5 wil haha.
Mooie groet
rikclaessens schreef:Wij kunnen niks zeggen over de beschikbaarheid bij winkels. Ik kan hun voorraad niet inzien, dus ook niet zeggen waarom je bijvoorbeeld nog niets gehoord hebt van de winkel. Je kunt beter even langsgaan in de winkel...
Hoi Stevie,
ik heb nog steeds niets gehoord van de winkel in Heerlen. Dit terwijl er toestellen naar de winkels zijn gegaan. Is er al iets bekend wanneer er iPhones beschikbaar zullen zijn in de winkels?
Mvg,
Rik
M92 schreef:Vraag 1: er zijn witte toestellen binnen, die worden verwerkt, meer weet ik momenteel niet. Wanneer deze worden uitgeleverd zullen jullie een sms krijgen. Wanneer deze sms verstuurd gaat worden kan ik momenteel ook nog niet concreet zeggen, maar net zoals bij de zwarte toestellen, zodra er meer bekend is komt er een update en horen jullie ook of we smsjes gaan sturen of niet.
Beste Stevie,
Die onduidelijk begint nu toch wel een beetje vervelend te worden.
Hoe is het nu mogelijk dat iemand die 3 oktober een witte iphone 16GB heeft besteld, die al binnen heeft en er mensen die
zelfs in septemper besteld hebben hem nog niet hebben?? Zelf heb ik de iphone 1 oktober besteld, ook een witte 16GB.
Wanneer krijgen we duidelijkheid over de witte toestellen?
hoeveel zijn er binnen gekomen?
waar/welke datum zijn jullie met uitleveren?
zijn we er zeker van dat er bij de volgende levering witte iphones zitten?
Ga bijna mijn 5e week wachten in en ik vind het wel weer mooi geweest nu..
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.