Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6s en iPhone 6s Plus

http://voda.fo/ne/84rd6


Update 03-11:
Er was helaas wat krapte met de 64 GB variant (alle kleuren). De verwachting is dat deze alsnog snel geleverd gaan worden.

Er zijn verder geen algemene bijzonderheden meer m.b.t. de levering van de iPhone 6s en iPhone 6s Plus. Daarom sluiten we dit topic.

Heb je jouw telefoon nog niet ontvangen of nog een vraag over jouw bestelling? Dan raad ik aan om gratis te bellen met 0800-0560. De oorzaak kan dan worden nagekeken op basis van jouw eigen gegevens. Via het Forum kunnen we dit helaas niet nakijken.

Update 14-10:
Hierbij opnieuw een overzicht van de levertijden voor bestellingen die geplaatst zijn.

*moderator edit: overzichten verwijderd omdat deze niet meer relevant en actueel zijn*

Bovenstaand overzicht geeft een indicatie van levering die gebaseerd is op de informatie die wij momenteel beschikbaar hebben. De uiteindelijke levertijden kunnen nog veranderen doordat wij afhankelijk zijn van de leverancier.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.

Update 9-10:
Goed nieuws! Per 9 oktober hebben we een groot aantal toestelprijzen € 40 verlaagd in combinatie met de nieuwste iPhones. Voor nieuwe particuliere bestellingen wordt direct de nieuwe prijs gerekend. Mocht jij als particuliere pre-order klant tussen 2 oktober tot en met 8 oktober één van onderstaande combinaties afgesloten hebben, dan krijg jij deze korting van € 40 ook!
€ 40 korting geldt voor onderstaande combinaties:
Red Essential i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red Super i.c.m.
iPhone 6s 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Let op!
De iPhone 6s 16 GB i.c.m. Red Super is niet in prijs gewijzigd en daarom ontvangen klanten die deze combinatie besteld hebben geen aanvullende korting. De nieuwe prijs geldt niet voor zakelijke bestellingen.

Hoe werkt het?

  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht in een Vodafone Winkel of BelCompany winkel? Dan zal de winkelmedewerker € 40 verrekenen bij het afhalen van het toestel.
  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht bij Vodafone.nl, Belcompany.nl of via telefonische bestelling? Wij verrekenen € 40 korting met de factuur van november voor bestaande klanten en nieuwe klanten met een nieuw nummer. Nieuwe klanten met nummerbehoud krijgen ook een verrekening met de factuur, maar dit kan mogelijk later zijn dan november, omdat wij eerst moeten wachten tot het moment dat je mag overstappen naar Vodafone. Het kan zijn dat de verrekening van de € 40 niet gelijk valt met de factuur dat de toestelbetaling wordt afgeschreven.

Update 6-10:
Een aantal van onze klanten krijgt een uitnodiging om in de nacht van 8 op 9 oktober vanaf 00:01 uur in een van onze Vodafone winkels als eerste de iPhone 6s of iPhone 6s Plus direct in ontvangst te nemen. Houd er rekening mee dat dit alleen geldt voor mensen die hiervoor een uitnodiging hebben ontvangen, nadat ze een pre-order geplaatst hebben in de betreffende winkel. Hierbij zijn we afhankelijk van de voorraad in deze winkels. Het betreft de Vodafone winkel in Maastricht (Grote Staat 24), Nijmegen (Broerstraat 23), Rotterdam (Lijnbaan 104) en Leeuwarden (Nieuwestad 160). Heb je geen uitnodiging ontvangen, dan kun je lekker in bed blijven liggen. Je krijgt dan zo snel mogelijk bericht wanneer je iPhone 6s of iPhone 6s Plus af te halen is.

Update 2-10:
Jey! Je kunt vanaf vandaag je nieuwe iPhone 6S of iPhone 6s Plus pre-orderen. De eerste leveringen vinden plaats vanaf 9 oktober. Zodra we meer details hebben over de levering zullen we dat hier melden.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
Hallo allemaal,

De nieuwe iPhone 6s en iPhone 6s Plus komen er aan!

Dit topic is bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6s en 6s Plus.

Wil je als een van de eersten op de hoogte blijven van het laatste nieuws rondom de iPhone 6s en iPhone 6s Plus? Meld je op deze pagina aan voor de nieuwsbrief. Je ontvangt een melding van ons wanneer de nieuwe iPhones uitkomen en wanneer deze beschikbaar zijn.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.
293 Reacties 293
RianV

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb 'm binnen!
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
RianV Beter! Helaas heb je een ander model en weet ik nog steeds niks hehe.
Damianchedi

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
bij mij staat al een dag verstuurd. Nog steeds niks binnen. Iphone 6s plus 64 GB Spacegrey.
Wanneer kan ik em verwachten?
CV_15

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik speel even Vodafone klantenservice ha ha

Ik denk morgen maar het kan ook begin volgende week zijn 😉
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi , sinds wanneer heb je het toestel besteld? En heb je wel de bevestigingsmail ontvangen?

tof om te horen dat jij je toestel binnenhebt :)!
Damianchedi

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
op 2 oktober rond 1 uur. Ja de bevestigingsmail heb ik gelijk al ontvangen. Sinds gister ochtend staat er "bestelling is verstuurd".
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Damienchedi Apart. Ik had het zelfde model om 00.04 besteld. Nog altijd "wordt verwerkt".
muriri40

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vermelde status klopt niet. Ik heb op 2 oktober om 01:00uur mijn Iphone 6S 64GB besteld met een Red abonnement maar heb mijn telefoon nog steeds niet binnen. Verschillende keren contact gehad met de klantenservice maar niemand kan melden wat de status is. Ongelooflijk slechte service en sta nu op het punt om de totale order te cancellen.
RobFa

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
MtVelde
Wou idd al zeggen volgens mij hadden we hem al rond de klok van 00:00 besteld als iemand die hem rond de klok van 1:00 had besteld hem eerder krijgt zakt mijn broek hellemaal af... Vodafone kan u aub ons wat informatie kunnen geven over onze orders omtrent de iphone 6s plus 64gb sg.. De moderators die er nu op zitten kunnen dat niet.
Anonymous
Niet van toepassing
De medewerkers (zoals ik) en moderators kunnen inderdaad niet in de systemen om de orders te controleren etc. Dat gaat echt via de klantenservice 😞

Apple-Flapple

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens de klantenservice zou ik in de loop van de avond een mail krijgen dat de bestelling is verzonden. Heb op 2 okt de iPhone 6s Plus 64gb SG besteld. Er staat in m'n orderbevestiging geen link om de status op te vragen en bij mijn bestellingen op MijnVodafone staat dat er geen bestellingen zijn.

Moet ik me zorgen maken?
Ackie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Paar dagen meegelezen hier. Tijd voor mijn verhaal, wellicht helpt het wat.
5 okt een 6S Plus 64gb SG besteld. Zakelijke klant, verlenging.
Bleef bij Vodafone omdat ik een redelijke korting kreeg op m'n abonnement (1 jr verlengen).

Ik zou 'm "gegarandeerd" die vrijdag of zaterdag krijgen. Ik hoefde me absoluut geen zorgen te maken want zo hard ging het niet met dit toestel. Zelfs nog een keer bevestigd nadat ik aangaf dat ze dan de enige waren waar het niet storm liep.

Ik wacht dus netjes af. Woensdag was ik één van de gelukkigen die een SMS kreeg waarin een poging werd gedaan mijn ego te strelen (Je hebt een goede smaak, helaas betekent dit...) Vrijdag, niks. Zaterdag, wederom niets.
Aangezien het SMSje aangaf tussen 12 en 17 heb ik wél direct daarna gebeld. "Geen zorgen meneer, ze komen in grote hoeveelheden binnen, u krijgt 'm écht volgende week"

Nu maakt de telefoon mij niet eens zo heel veel uit. M'n huidige 6 doet het nog best namelijk.
Wat mij steekt ik dat ik me laat overtuigen door een korting op m'n jaarabonnement, van ongeveer een tientje. Anders was ik naar die groenen gegaan namelijk. Ik heb daar verder thuis alles van, dus dubbel alles als ik ook mobiel afsluit. Zou hetzelfde kwijt zijn als nu maandelijks, maar wel met 20gb data.

Ergo, ik blijf bij die rooien. Ik belde dus na dat sms'je, met de vraag; Wanneer gaat mijn abonnement dan in? Antwoord: "Als uw toestel komt meneer".
Okee, en als ik dan nog een x aantal weken zou moeten wachten? Dan betaal ik dus vrolijk m'n oude abonnementsprijs door. "Dat klopt meneer".
Daar gaat je voordeel, die mooie aanbieding. (Gedeeltelijk natuurlijk, maar eerlijk is anders..)

Deze hele week, zoals wél beloofd door medewerkers/sters aan de telefoon én hier op het forum, geen telefoon en dus ook geen wijziging in abonnement.
Zoals verwacht, helaas. (Leest u even mee Vodafone? Ja, uw klanten rékenen al op teleurstelling nadat de order is ingekopt en ingeklopt)
Vrijdag maar eens gebeld. Hoe het er mee stond. Voor t eerst een lief meisje aan de tel, met "begrip". Er was geen voorraad was het eerste antwoord. Of, toch wel? Na even zoeken bleek van wel, ruim voldoende zelfs! Hiephiep, dacht ik.
Waarom ik m nog niet had? :"Uw Imei nummer moet nog aan uw toestel worden gekoppeld". Nog nooit zo een bewust gecompliceerd gemaakt excuus gehoord. Een toestel heeft af fabriek een Imei. Dat is uniek en hoort bij dat toestel. Koppelen? Ben benieuwd wat er dan gekoppeld moet worden.

Ik heb t vermoeden dat er een paar "knappe Harry's" in de sjieke breakroom (want die hebben ze daar!) bij elkaar zijn gaan zitten en moeilijk klinkende "verklaringen" hebben verzonnen. Die kunnen de mensen die de ongeduldige klanten dan aan de telefoon krijgen die dan voorschotelen. Koop je weer een paar dagen voor voordat ze terugbellen.

Ze was wél zo lief om een mail te gaan sturen naar een afdeling die zowel mijn Imei nummer kon koppelen zodat het toestel dan kon worden verstuurd, alsook een mail om mijn abonnement alvast om te laten zetten.

We gaan weer in de wacht modus. Ik reken he-le-maal nergens op, dan kan het alleen maar meevallen.

Ik hoop wél dat Vodafone hier van leert. Jullie hebben een hoop klanten, maar zo hóud je ze niet, vrees ik.
Iets minder tijd en geld in teams die mensen appels door de strot duwen die vervolgens niet volgens afspraak geleverd worden.
Iets méér tijd om je klanten (tevreden) te houden. Ik ben geen bedrijfs-strateeg maar ik heb het idee dat je zo zelfs méér sales genereert dan het inhuren van een team speciaal voor de verkoop van een nieuwe smartphone.

Groet,

Een inmiddels ontevreden klant.
(Nog niet klant af, maar groen, roze etc lonken voor 2016)

Step it up Vodafone!
Apple-Flapple

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De 24/7 support van V'fone is ook overrrated.. Ik tast nu volledig in het duister.. Zie vorige post!
Damianchedi

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
VODAFONE. Ik stop mijn contract en stap over ;). Heb er totaal geen zin meer in. Vodafone is crap
muriri40

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De informatie zoals vermeld klopt niet met de ervaring die ik heb. Ik heb op 2 oktober om 01:00 de Iphone 6S 64GB besteld en levering van het toestel heeft tot vandaag nog niet plaatsgevonden. Ondanks herhaaldelijk contact met de verkoopafdeling kan niemand mij informartie geven over de leverdatum van het toestel. Informatievoorziening en service van Vodafone in deze is werkelijk waar bijzonder slecht en ben zwaar teleurgesteld. Wie o wie weet wanneer de toestelen besteld op 2 oktober gelverd gaan worden?

:@
Teleurgestelde klant.
kerwin

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Gister maar weer gebeld aangezien mijn bestelling nog steeds op wordt verwerkt staat. Terwijl week 42 nu toch al aan het einde is en ik geen bericht van vodafone kreeg dat het later zou worden.

De mevrouw aan de telefoon zei dat mijn status op wordt verwerkt stond en snapte dat niet dus die zei dat ze nu een case aangemaakt heeft en dat ik tussen 2 - 10 dagen iets hoor erover.

Hierna maar opgehangen en naar de vodafone winkel gelopen.
Daar zeiden ze dat als ik mijn online order annuleer ik na 2 werkdagen (zaterdag en zondag zijn geen werkdagen zei hij) naar de winkel kan komen, m'n abbonement daar kan verlengen en dan kan ik de telefoon gelijk mee nemen.

Ik denk dat ik vandaag nog 1x ga bellen voor de status en anders annulleer ik mijn order en doe ik het in de winkel.
CV_15

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Succes met bellen vandaag, net ook gedaan maar in het weekend kunnen ze geen status updates/navraag doen. Wij zijn daar niet van, krijg je dan te horen.....

Denk dat de admin(s) het overzicht in de openingspost gauw moet weghalen want deze roept meer irritaties op dan dat je er werkelijk wat aan hebt.

Alle vroege bestellers zouden ondertussen de telefoon in zijn/haar bezit moeten hebben, helaas is dit niet het geval.

Ach ja, telefonisch naar dit forum verwijzen en dan met informatie komen die slecht geactualiseerd wordt (zeg maar niet klopt) in combinatie met de zogenaamde (goede) service van de klantenservice kan gewoon toch....

Al zou je maar een persoon binnen Vodafone kunnen vinden die zich voor je inzet, dat zou al een eerste winst zijn voor beide partijen. Helaas is iedereen goed, incl. de admins, in het vertellen wat ze allemaal niet kunnen..
RobFa

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Kom net uit de vodafone winkel.. Daar ligt gewoon de iphone 6s plus 64gb sg op voorraad......
Dit slaat echt alles maandag ga ik bellen ben het nu kots beu... Bagger service..
CV_15

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Had ik in een eerdere post al voor gewaarschuwd. Het zijn allemaal verschillende verkoop kanalen waar totaal geen coordinatie tussen plaatsvindt. Wij kunnen nog weken op een toestel wachten terwijl je er vandaag zo de Vodafone winkel mee kan uitlopen, dit heb je nu zelf in de praktijk (helaas) ook geconstateerd....
Damianchedi

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Heb hem net binnen gekregen hoor! Zonder track en tracé code.
Het gaat om de iPhone 6s Plus 64 GB Space Grey.
Besteld op 2 oktober rond 02:00.

Hoop voor jullie dat tie ook vandaag nog binnen komt.

Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic