Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Nico2

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
mell33 Ik heb bij de bestelling gewoon mijn niuewe adres ingevuld, mijn oude was niet zichtbaar dus ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld.
Piecas

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo, ik vroeg mij af of de 3-5 weken wachttijd vanaf 28-10 is, of gaat de wachttijd in op de dag van bestelling? Voor mij dan 9-11. Ik hoop het eerste zodat ik voor het eind van deze maand nog mijn iphone in handen heb.

SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Piecas vanaf 3 november moet je rekenen.
Piecas

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

SpanishDudeist schreef:
@Piecas vanaf 3 november moet je rekenen.

Bedankt! Nog maar even wachten dus...

Pij3

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Even een vraagje aan de mensen die een BKR fout hadden en waarvan de bestelling weer terug is gezet naar de goede wachtrij. Is er bij jullie ook een andere datum op my vodafone bij besteldatum of staat die gewoon op de oude verkeerde besteldatum?
GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes
Inmiddels heb ik de iPhone X 2 dagen in bezit, wat een geweldig ding! Ondanks dat ik van een 7Plus naar de X ga is er een flink verschil qua technologie.

Ik hoop dat de rest die 'm nog niet heeft ontvangen het toestel zsm binnen krijgt! Wacht het geduldig af ondanks dat het traject niet vlekkeloos is verlopen. Ook ik had dit maar het is nu netjes opgelost en dat zal bij jullie vast ook wel gebeuren. In problemen denken schiet niet op, wel in oplossingen! Geduld is een schone zaak 🙂
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Enig idee hoe het zit met levertijden voor een bestelling via Next in een vodafone winkel.
1 november iphone X 64gb SG besteld en dan optie afhalen in de winkel zelf.
Ordernr 27017xxxx
Krijgen winkels uberhaupt ook toestellen geleverd?
Ik lees voor online bestellingen verwacht 3-5wkn is dat voor winkelbestellingen dan gelijk?
Dat zou voor mij dan betekenen verwachte levering 22nov-6dec dan toch? Of zie ik dat verkeerd?
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Geen idee. Morgen maar eens aan een operator vragen. Nieuwe week, nieuwe kansen...
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Nieuwe week, nieuwe kansen!

ik ben benieuwd. Ik heb iig nog niets vernomen. Bestelling 27/10 geannuleerd door VF, nieuwe bestelling 30/10.

Serkan heeft mijn gegevens afgelopen vrijdag doorgezet naar een nieuwe afdeling. Inmiddels wacht ik nu 13 dagen..., maar niets van een blue monday gevoel. We gaan voor goed nieuws vandaag!

work your magic VF!
Shaq

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Serkan Denk je dat je voor het eind van de dag heb gereageerd op mijn PB en meer informatie heb over mijn bestelling ?
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Iedereen succes deze week ... hoop dat jullie heel snel duidelijkheid gaan krijgen. ????????????????
Dus ik hoop dat Serkan net zoals begin van vorige week snel met meer nieuws en reacties naar jullie gaat komen. Hij was vorige week echt hard bezig voor vele.

Zag dat er iemand vroeg of de bestel/orderdatum in MyVodafone veranderde als je order op uitleveren kwam te staan.... maar Nee, die blijft gewoon staan op de 30ste (in mijn geval) en veranderd dus niet naar de 27ste, dus ook daar kan je niets zien. ( Pij3 )

Het blijft frustie voor diegene die issues hadden maar ik weet uit eigen ervaring wel dat ze er hard mee bezig zijn en dat ze helaas ook afhankelijk zij van het minimale leveren vanuit Apple (ze verdienen bergen met geld maar ze laten de klant graag wachten, snap jij het nog?)
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Ben benieuwd of er deze week nog iets gaat veranderen aan de levertijden.
Mijn probleem is helaas nog niet opgelost en gaat het waarschijnelijk ook niet meer. Dus moet ik me er maar bij neerleggen. Is wel iets wat ik in de toekomst ga meenemen in mijn besluit of ik hierna nog wel een keer verleng bij Vodafone.
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Iris75 Wat ben je toch betrokken. Erg lief!

Kan jij niet bij Vodafone gaan werken?
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
SpanishDudeist ... ???????? ... zou kunnen ... maar denk dat het erg stress gevoelig is ...
zou nu echt niet in Serkan zijn schoenen willen staan hoor ... pppffff
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Goedemorgen allemaal!

Hoop dat jullie een mooi weekend hebben gehad. Sommige al met de nieuwe iPhone X zie ik 😄

Ik ga even het een en ander bijlezen waarna jullie weer van me horen.
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Serkan Goedemorgen! Bring me some good news! Ik heb trouwens eventueel een goede nieuwe collega voor je... toch Iris75????????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
SpanishDudeist ????????????
SpanishDudeist schreef:
@Iris75????????

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Laten we hopen op wat "goed nieuws" vandaag! 😄
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Shaq schreef:
@Serkan Denk je dat je voor het eind van de dag heb gereageerd op mijn PB en meer informatie heb over mijn bestelling ?
Yes, in de loop van de dag krijg je een reactie van me!
JaqSwarthoff

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Serkan ik zou denken dat er hoop mensen werken bij VF maar daar lijkt het niet op!

Ben nou al 14 dagen veder door dat gedoe met BKR toets! Vorige week dinsdag jou PB gedaan. Vrijdag bericht terug dat hey door is gestuurd. Maar nogsteeds niks bekend!

Sorry maar als wij met ons bedrijf zo met onze klanten omgingen waren we snel dicht!

Hoe moeilijk is het om mensen duidelijkheid te verschaven!

Wachten is geen probleem maar onduidelijkheid is niet ok
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic