Ik kon ook het wachten niet meer aan.. Leefde een tijdje met het gevoel dat ik ook niet meer kon annuleren en ben maar gaan zitten wachten. In de winkel en via de telefonische klantenserivce gaven ze aan dat ik niet meer kon annuleren, daar mijn bedenktijd verlopen was.
Via MyVodafone stond er een button met annuleren en door hier één keer op te drukken was toch alles opeens geannuleerd en ben ik gaan bellen met Vodafone wat er nu gebeurd was. Zij gaven mij aan dat ik nu inderdaad alles (def.) had geannuleerd en dat ik gewoon kon verlengen of wanneer ik zou opzeggen (met nummerbehoud) ik een opzegtermijn zou hebben van één maand.
Dit kwam voor mij ideaal uit, daar ik had besteld op maandag 6 november en ik heb gevoel had dat ik met mijn model (iPhone X 256GB Silver) nog veel langer moest wachten dan het 64GB model. Ik kon het wachten niet meer aan en was blij dat ik mijn bestelling kon annuleren.
Na het telefoontje met Vodafone heb ik gelijk doorgebeld met Belsimpel.nl. Ik heb gewoon een verlenging gerealiseerd bij Belsimpel en zit dus gewoon nog bij Vodafone en behoud mijn maandbedrag (zelfde bedrag als ik zou krijgen bij mijn bestelling via Vodafone; dus met €5,- korting ter compensatie, €5,- ziggo combinatie korting en €2,- factuurkorting). Alleen het grootste voordeel; Ik ga mijn toestel morgen ophalen in de winkel van Belsimpel te Rotterdam.
Wel bedankt
Serkan voor de inspanningen en het goed informeren van een ieder, maar ik had het gevoel gewoon geen toestel te mogen ontvangen voor eind december en kon nog een maand wachten niet meer aan.
Alle andere uiteraard veel succes de komende dagen en hoop dat er nog vele mogen volgen die op kort termijn ook kunnen gaan genieten van hun nieuwe iPhone. Greetz