Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Weetje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
SpanishDudeist Had bevestiging een minuut later dan jij, maar zie nu dat je de SG64 hebt besteld. Zie hier vooral mensen met een 256 die uitleverbericht hebben. Kennelijk hebben ze daar een batch van gehad bij VF.


RobinG1

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ik heb een 64gb silver besteld en die staat nu ook op uitleveren dus ik weet het niet
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Goedenmorgen allen. Heeft iemand inmiddels track & trace? Ik in ieder geval nog niet, maar dat zal nog wel veranderen.
lisa1969

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Ik heb ook nog geen track&trace????
Marc73

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook hier geen track&trace...
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Ruud001 schreef:
Goedenmorgen allen. Heeft iemand inmiddels track & trace? Ik in ieder geval nog niet, maar dat zal nog wel veranderen.
Nee, nog geen T&T!
Wietse1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hier geen geen verandering in status helaas, na alle positieve berichten gisteravond????
JaqSwarthoff

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Ruud001 Nope ik heb ook nog geen T&T code
Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
JaqSwarthoff Ruud001 en hier........ ook geen T&T... Hopelijk duurt dit ook niet weer 1,5 week 😉
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Nadat ik gisteravond mezelf in slaap heb gehuild is het tijd voor een nieuwe dag. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.... goedemorgen!
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Ook goedemorgen. Inderdaad er zijn vandaag weer nieuwe kansen.
Wij wachten nu in spanning onze track en trace codes af... Zo blijft het leuk! 😄
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
SpanishDudeist schreef:
Nadat ik gisteravond mezelf in slaap heb gehuild is het tijd voor een nieuwe dag. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.... goedemorgen!
???????????? Succes SpanishDudeist ????????????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Ruud001 schreef:
Ook goedemorgen. Inderdaad er zijn vandaag weer nieuwe kansen.
Wij wachten nu in spanning onze track en trace codes af... Zo blijft het leuk! 😄
Goedemorgen allemaal ...
???? Oeps ...... ????
ik denk dat ik maar ergens in een hoekje ga zitten ???? ... want ik was er wel van overtuigd dat het net zo als bij mij zou gaan.... zelfde dag nog een t&t ...

hopelijk vandaag wel! ????????????????????
lisa1969

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
De klantenservice geeft aan dat er binnen 24 uur een T&T code miet komen. Is dat er dan nog niet, dan weer contact opnemen met de klantenservice. ????
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
lisa1969Bedankt voor de info. Morgen is ook prima, maar toch liever vandaag. 😄
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Ruud001 schreef:
@lisa1969Bedankt voor de info. Morgen is ook prima, maar toch liever vandaag. 😄
Liever vandaag dan morgen ????




Wietse1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Net toch nog even gebeld met VF en ondanks de bevestiginsmail om 10:03 staat mijn bestelling in het systeem pas om 19:28?????????????? WTF
Helft van de mensen die op 27 november besteld hebben, hebben nu hun toestel of T&T, maar vanwege de tijd zit ik daar helaas nog niet bij. Ga mijn geluk ergens anders zoeken.......
Iedereen veel plezier en succes met hun toestel!
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Wietse1 Ik heb mijn hoop gevestigd op deze week. Jammer dat het zo rommelig voor je is verlopen. Je bedoelt denk ik 27 oktober? Ik kan begrijpen dat nu de maat voor je vol is.
Ik had gisteren dat gevoel heel erg, nadat ik zoveel mensen berichten zag plaatsen dat alles op uitleveren stond. Succes met je avontuur op zoek naar een iPhone X!
Wietse1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik bedoel de 27ste inderdaad.
Dame bij de helpdesk gaf aan dat vrijdag misschien nieuwe toestellen aan Vodafone geleverd zouden worden. Ze kon nog niet met zekerheid aangeven of daar ook Iphone X tussen zet. Ik wacht nu 3 weken en heb de knoop doorgehakt niet nog langer te gaan wachten. Slecht inkoop beleid van Vodafone, concurenten doen het volgens mij beter en zelfs Apple heeft de levertijd verder verlaagd naar 2-3 weken.
Jammer na 10-15 jaar vaste klant geweest te zijn.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Wietse1 ik snap je teleurstelling maar ik denk dat dit niet echt met het aankoopbeleid te maken heeft. VF is ook afhankelijk van het aanleveren vanuit Apple zelf.
Zag net dat zelfs de Apple stores ook aanleveringsproblemen heeft en dat daar de levertijd nu van 3 naar 2 weken is bijgesteld. ...

er is wel het 1en het ander verkeerd gegaan qua communicatie en techniek bij VF maar dat gebeurt bij elke grote organisatie. ....

neemt natuurlijk niet weg dat je vrij staat qua keuze. ...

succes met je zoektocht
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic