Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Iris75 Kijkt iedere keer uit naar onze berichten Ruud001. Dan kan zij lekker oefenen op haar iPhone X. Ze is lief en betrokken en zou zelfs wel een baantje bij VF ambiëren...

we gaan binnenkort wel een drankje doen met z’n 3en en dan alledrie onze x op tafel leggen. ????????????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
SpanishDudeist schreef:
@Ruud001. Dan kan zij lekker oefenen op haar iPhone X. Ze is lief en betrokken en zou zelfs wel een baantje bij VF ambiëren...

we gaan binnenkort wel een drankje doen met z’n 3en en dan alledrie onze x op tafel leggen. ????????????

oke .. nu dan bericht vanaf mijn iPad SpanishDudeist & Ruud001 ????????????
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Hahaha! Iris75 heb je al gemerkt van je iPhone X met het koude weer?? Ik las daar een artikel over. Lief dat je nog ons komt steunen ????????

Nee JaqSwarthoff, ik heb dat smsje van ook dat mijn bestelling is teruggezet gisteren ook gekregen. En vanmiddag heb ik het smsje gehad met helaas blablabla kunnen nog niet kunnen leveren!

Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Ja ik had het ook gelezen lievemandie maar ik kom haast niet buiten (lees bijna niet) ivm herstel rugoperatie ... maar we gaan het meemaken. Denk zelf dat het wel los gaat lopen.
Hier in Nederland word het vaak niet koud. Alleen maar nat ????
las ook iets over een groene streep en inbranden etc. ... maar ik trek me dat zelf nooit zo aan want overal kunnen fouten gemaakt worden, kijk maar hier ???????????? (grapje hoor Serkan! Niet persoonlijk naar jou toe!)

enne ... kan me jullie frustratie zo erg voorstellen. ..... zou gillend gek worden soms. Zeker omdat je er zo op zit te wachten en je soms gewoon niet weet waar je aan toe bent.
Shaq

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Vanmiddag een SMS gehad dat me bestelling is terug gezet naar de orginele besteldatum, krijg ik er net een binnen me:

"Dit is echt super jammer... Helaas kunnen we niet meteen je Apple iPhone X 256GB Silver bezorgen. Dit gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen! Je hoort snel weer van ons en tevens vind je op vodafone.nl/levertijd altijd de actuele levertijden."

????
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Hahaha! Goed herstel voor jou Iris75.

Gefrustreerd ben ik niet. Het is vervelend maar ja. Ik ben nuchter daarover
Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes
We blijven lachen op dit gezellige forum. Leve Vodafone.
En nou heel snel mijn X. Haha.
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Shaq die heb ik ook gehad en ik heb 64 GB silver.

Hahaha.. Ruud001 heb jij ook geen smsje gehad met helaas blabla? ????
RobinG1

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Dat smsje van jammer etc had ik al op 1 november gehad. Gister het smsje dat mijn bestelling teruggeplaatst is naar de oude plek en tot nu toe geen helaas smsje weer gehad. Gaat bij mij om de 64gb silver
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Ik heb de mijne pas 4 nov besteld. Dus ik wacht nog wel tot volgend jaar. Haha
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Voorlopig ga ik er stiekem vanuit dat ik uiterlijk volgende week mijn X heb. Dan zijn die 3 weken om. Mocht het eerder zijn, top! Later vind ik onacceptabel. ????
Nico2

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb toch mijn Iphone X (256GB SG) maar bij Belsimpel besteld. Gewoon op voorraad en morgen in huis. Zo kan het ook. Niets ten kwade van alle hardwerkende medewerkers bij Vodafone maar ergens klopt de organisatie niet. Ook ik had bij het plaatsen van een pre order de levering op 3 november verwacht. Vodafone is voor mij geen geloofwaardig bedrijf meer en ik wil geen klant meer van ze zijn.
Alleen het annuleren van de order, das natuurlijk wel een dingetje. Onder aan de de pagina van de order status staat "order annuleren" maar dat werkt niet. Dus maar weer gebeld, de medewerkers die een order kunnen annuleren werken tot 6 uur, of ik morgen even terug wil bellen.......
Ik ga Vodafone missen, al dit geregel is een hobby van mij geworden. ;-))
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Het berichtje van helaas we kunnen uw iphone niet leveren had ik ook al op 1 november.. vorige week pb verstuurd ivm bkr, gister reactie en daarop ook weer gereageerd, vandaag sms dat bestelling teruggezet is.. dat ging dus redelijk snel.. nu de levering nog????
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Iris75 Wat gemeen.... gewoon je x showen aan mijn al zeer betraande ogen......????????????????????

sterkte met je revalidatie trouwens!
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
SpanishDudeist ???? graag gedaan.
En bedankt. ????????
Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes
Is er al nieuws? Iemand een iPhone X bericht gekregen?
Ik niet hoor. Morgen weer nieuwe kansen. 😄
Sboldewijn01

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ruud001

Ik betwijfel het leveringen aan providers zijn op dinsdag en vrijdag , voor de mensen die rond 27 besteld hebben is vrijdag 17 de 1-3 wachtweken om.
Weetje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Yes! Bericht nu veranderd in uitleveren. In het afgelopen uur gebeurd. SG256 besteld om 9:14 met bevestiging 9:17 op 27-10.

Anderen met dat toestel en rond die tijd kunnen dus gaan refreshen.
Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Hier ook!!!, 256GB SG besteld op 27/10 om 09.05!!! Refreshen!!!
Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes
Yessssssssssss. Hier eindelijk een andere status!!! Staat op uitleveren. Yes. Party!!!: 😄
spannend.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic