Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Vem

Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Spannend! Iphone X staat op voorraad bij Vodafone. Bel je zeggen ze 4-6 weken levertijd......... welkom!
KeaveXL

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan Heb je een PB gestuurd. Hoop dat je wat voor mij kunt betekenen. Contract is tot twee keer aan toe geannuleerd. Ik was er echt heel vroeg bij, dus had nu wel aan de beurt moeten zijn. Echter momenteel heb ik dus helemaal geen contract 😞
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Ruud001 schreef:
Herstel, was me voor met bestellen... Sorry, niet goed opgelet. 9,58 uur.
Groeten, Ruud.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Herstel, was me voor met bestellen... Sorry, niet goed opgelet. 9,58 uur.
Groeten, Ruud.
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Serkan Heb het idee dat jij zo wat de enige bent die echt probeert zijn best te doen.
Want heb het idee dat ik straks nog eerder de iPhone dan dat mijn klacht in behandeling genomen word.
Mikeyyy

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ook mijn status is nu: Uitleveren.
ik zou al een mail hebben gehad volgens VF maar heb nog niets ontvangen van Dynalogic of VF.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Hoe laat had jij je pre-order gedaan Mikeyyy? ....
Ik denk dat alles nu een beetje gaat bewegen aangezien ik nu al meerdere hoor die op status uitleveren staat.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Ik denk dat alles een beetje in gang is gezet Ruud001 ... we moeten vandaag nog maar even geduld hebben (hoe moeilijk dat soms ook is) .. ????

twcoolen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoe kunnen jullie de status van jullie bestelling terugvinden?

Wanneer ik via de link met bestellnummer en email adres de status wil opvragen gebeurd er verder niets. De zoekopdracht geeft geen response (dus geen feedback of de bestelling wel of niet gevonden kan worden). Daar heb ik reeds 2 keer voor gebeld met VF, maar dat was schijnbaar een bekend probleem. Maar ik moest me geen zorgen maken, de order stond gewoon in het systeem.

Zou fijn zijn wanneer de systemen van CF gewoon werken, dan hoeft ook niet iedereen naar de telefoon te grijpen. Dat lijkt me een stuk kostbaarder voor VF.
Dabo

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik heb vrijdag 27 oktober om 1100u besteld, en mijn toestel staat inmiddels op uitleveren.
Ik ben tevreden en heb begrip voor de wat langere wachttijd .
Vodafone is voor mij 1 van de betere providers, maar ik begrijp de frustraties van degene waarvan de bestelprocedure niet helemaal correct was verlopen... Dit had inderdaad wel beter kunnen verlopen, aangezien klanten stonden te springen voor dit toestel . Hopelijk lost Vodafone dit soort problemen op in de toekomst, en dan zal Vodafone ongetwijfeld 1 van de betere providers blijven.
Succes iedeeen, en heb geduld .
Pij3

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Serkan Had je al gekeken naar mijn gegevens? 🙂 Zou je vandaag op terugkomen.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
DaboMag ik vragen om welk toestel het gaat?
Groeten,
Ruud.
Pij3

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Zie dat mensen nu hun X krijgen terwijl ze om 11 uur bestelt hadden. Ik ook maar mijn bestelling is naar Maandag gezet, hoop dat het vandaag geregeld kan zijn zodat ik hem sowieso nog kan krijgen.
Dabo

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Spacegrey 64 gb
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Iris75. Je hebt helemaal gelijk. Afwachten.
Groeten,
Ruud.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
DaboBedankt. Ik hebde SG 256GB besteld, daar zal het hem in zitten dan. Balen.
Groeten,
Ruud.
Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Zit hem wel in idd. Ik heb om 09.05 besteld (inclusief issues ;)). Gegevens zijn vanochtend doorgezet, dus nu hopen op een snelle uitlevering.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Ruud001 tsja .... het is helaas niet anders. ????
Het is natuurlijk ook frustrerend als mensen die hem later op de 27ste hebben besteld hem nu eerder krijgen.
Maar of we nu een berichtje om 10u krijgen dat die uitgeleverd gaat worden of vanmiddag om 16u ..
de uitlevering zal, DENK IK, op dezelfde dag gaan worden (HOOP IK ????) ...
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Dabo ... mazzel! ....
maar VRAAG: “had jij ook problemen met je BKR check of ging jouw pre-order er direct doorheen?”
Annelotteb

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb mijn bestelling rond 9:15 uur gedaan op 27 oktober, met ordernummer 26975xxxx. Status staat sinds vandaag ook op Uitleveren! Er staat bij dat zodra het pakket bij PostNL in transport gaat, ik op de statuspagina de Track & Trace kan verwachten. Erg benieuwd!! Denk dat ik het toestel vrijdag in huis heb.
Bewerking: Ik heb de 256 gb SpaceGrey besteld

Voor iedereen; Voor VF is dit alles ook onzeker, zij weten ook niet hoe veel toestellen ze van Apple kunnen verwachten. Wanneer VF op dit forum allerlei 'voorspellingen' gaat doen voor iedereen wanneer zij het toestel precies kunnen verwachten, hebben zij de poppen nog meer aan het dansen als zij geen toestellen van Apple binnen krijgen. Laten we er vanuit gaan dat we met kerst allemaal met een iPhone X in ons handen zitten!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic