TimRo schreef:Nope. Ook nog geen bericht van Serkan met ontvangstbevestiging PB
Iemand al bericht gehad van vf mbt levering iphone deze week ?
akwa schreef:akwa Dat staat daar verder los van. Het was/is meer een technische uitdaging. Daarnaast hebben we eerst moeten onderzoeken wat het probleem precies was alvorens we konden werken aan een oplossing en konden communiceren.
Ook ik had bestelling geplaatst 27ste voor 09.15, maar hier ook het bkr probleem en hop achteraan in de rij.
Nog even afgewacht maar door de non-communicatie in het begin van Vodafone toch maar eens verder gaan kijken. Belsimpel maakt tenminste zijn naam waar gisteren aangevraagd en vandaag bevestiging ontvangen dat ik morgen het toestel ontvang.
Vind het ook raar dat het nu opeens bij nader inzien wel mogelijk is om orders aan te passen, zo blijkt maar weer onder druk wordt schijnbaar alles vloeibaar 😉
nickven schreef:nickven dat eerste lijkt meer op een cookies issue.
Wanneer je de frontpage blijft refreshen veranderd de status van op voorraad naar langere levertijd afwisselend van elkaar.
Ik stel bij deze een ultimatum aan Vodafone. Wanneer ik voor einde van de middag geen bericht heb over dat ik mijn toestel op zeer kort termijn mag verwachten., ben ik voornemens mijn order te annuleren en ga ik mijn geluk elders beproeven. Succes VF!
Ruud001 schreef:Hoi Ruud001,
Bij mij ook niet. Grote zucht. Laat ik eens bellen naar VF.
Krijg een zeer vriendelijke meneer aan de lijn die mij helaas geen hoop kan geven. Tussen de 1 en 3 weken zal het toestel worden geleverd. (Dat wisten we al) Wel bood de meneer mij een doos chocola of een bosje bloemen aan om het wachten te verzachten. Dat heb ik netjes afgeslagen want er is maar 1 ding wat ik wil weten en dat is, wanneer kan ik mij iPhone X SB 256GB verwachten.
@SerkanIs er dan helemaal geen indicatie te geven hoe dit verder gaat verlopen?
Bestellingen 9-10.00 uur, 1 week, bestellingen 10-18.00 uur twee weken, en later 3 weken? Of zoiets. Graag toch wat meer duidelijkheid.
Raar dat bijvoorbeeld Belsimpel zoveel toestellen op korte termijn kan leveren en Vodafone maar weinig.
Groeten,
Ruud.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.