Elizakroek schreef:
Hier vrijdag besteld om 09.09 uur via friends & family
gister sms gehad met helaas,
en vanmorgen een mail met
we hebben goed nieuws
de bestelling wordt bezorgd!
Met een track en tracé code
en er staat dat het nu over is gedragen aan post nl
Net ook maar eens gebeld met Vodafone over hoe het nou allemaal zit, want ook ik heb vrijdag besteld via F&F en om 09:04 uur mijn bestelling succesvol afgerond.
Maar naar aanleiding van diverse berichten zoals bovenstaande ben ik toch erg verbaasd dat ik een jammer SMS krijg en verder niks.
Bestelling staat nog steeds op ontvangen en wij houden u op de hoogte.
Dame aan de telefoon was uiterst behulpzaam en wist mij te vertellen dat er toch iets mis gegaan was met mijn bestelling........zucht ????
Ik gaf aan dat de nummerportering nog niet gestart was naar mijn idee.
Blijkbaar zijn er 2 systemen en stond het in 1 systeem wel goed en in het andere stonden de gegevens van een compleet andere persoon met compleet ander telefoonnummer.
De nummerportering was afgewezen bij Ben vertelde zij mij, ja dat lijkt mij logisch aangezien dat niet mijn nummer is en ik bij KPN zit.......
De dame heeft alles in orde gemaakt en ik heb haar vooraf met klem verzocht niet mijn bestelling te annuleren, hetgeen ze gelukkig ook niet gedaan heeft.
Nummerportering werd 'as we speak' meteen goedgekeurd met de gebruikelijke opzegtermijn die KPN hanteert, met ingang vanaf afgelopen vrijdag.
Blijkbaar was de nummerportering toch opgestart afgelopen vrijdag, alleen heb ik daar nooit een SMS over ontvangen.
Alles moet nu rechtgebreid zijn en de dame vertelde mij dat er toch nog een reële kans is dat ik morgen een mail voor de afspraak krijg. Krijg ik die niet dan kan ik dynalogic (de koeriersdienst) rechtstreeks contacteren over hoe en wat, de dame heeft mij het telefoonnummer gegeven. Garanties krijg je niet, maar ik weet nu in ieder geval wel meer en kan dynalogic aan de kop gaan zeuren vanaf morgen omtrent de levertermijn.
Alles met alles gaat het niet bepaald vlekkeloos.