Hallo allemaal,
We hebben vandaag meldingen binnen gekregen dat klanten problemen ervaren met mobiel internet, nadat zij een software update hebben gedaan op de Samsung Galaxy S4. In sommige gevallen worden de instellingen veranderd na een software-update. De oplossing is dus om je instellingen opnieuw in te voeren. Deze instellingen kun je nakijken in de
_Nadia_ 07-04-2015
Sommige gebruikers ervaren problemen met sms’en na de Lollipop update voor de Samsung Galaxy S4. Als jij dit ook merkt probeer dan eerst het cachegeheugen te verwijderen van de berichten app via Instellingen > Applicatiebeheer > Alle > Berichten.Voor sommige gebruikers biedt dit gelukkig een oplossing, maar helaas niet voor iedereen. Mocht je geen verschil merken, maak dan een back-up van je gegevens en zet de fabrieksinstellingen daarna terug. Het herstellen van de fabrieksinstellingen is natuurlijk niet de meest populaire maatregel. Als je dit liever niet doet kun je er ook voor kiezen om een speciale app te downloaden in de Play Store voor je sms-verkeer. Er zijn verschillende opties; hierbij geldt gebruik de zoekfunctie en bekijk de reviews, dan vind je vanzelf iets dat aan jouw wensen voldoet 🙂