dand

Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

LG G2

Gaat Vodafone ook de LG G2 verkopen in de Vodafone winkels of online? Ik kan hem nog niet vinden.
23 Reacties 23
dand
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het blijft jammer, bij elke andere provider (KPN, T-Mobile, etc) is hij gewoon te vinden.
 
Nog enig nieuws over de Nexus 5, of die wel aangeboden wordt door Vodafone? Anders nog enkele dagen wachten, dat wordt hij waarschijnlijk pas officieel aangekondigd... ben benieuwd of Vodafone deze ook gaat overslaan 😞
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
dand schreef:
Het blijft jammer, bij elke andere provider (KPN, T-Mobile, etc) is hij gewoon te vinden.

Nog enig nieuws over de Nexus 5, of die wel aangeboden wordt door Vodafone? Anders nog enkele dagen wachten, dat wordt hij waarschijnlijk pas officieel aangekondigd... ben benieuwd of Vodafone deze ook gaat overslaan 😞
Hey dand,

Bij ons is daarover nog geen informatie bekend. 😞
dand
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De Nexus 5 is nu in ieder geval officieel beschikbaar. Maar ik zie nog niks op jullie site (wel bij bijv t-mobile).
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
dand schreef:
De Nexus 5 is nu in ieder geval officieel beschikbaar. Maar ik zie nog niks op jullie site (wel bij bijv t-mobile).
Het is bij ons inderdaad nog niet bekend of we dit toestel gaan verkopen. Als dit gaat gebeuren dan vermelden we dit op onze site. Hou onze website dus in de gaten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic