Saschasuzeanna

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Krijg een melding dat Touch id niet geactiveerd kan worden

Sinds gisteren heb ik het probleem dat ik niet rechtstreeks via homebutton mijn toestel kan activeren. Kan alleen via de aan/uit knop en bij opstarten krijg ik de melding dat Touch id niet geactiveerd kan worden. Waarschijnlijk heeft het een met het ander te maken. Heeft iemand hier een oplossing voor?
veel dank alvast! Sascha


5 Reacties 5
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi@Sachasuzeanna,

Heb je al eens geprobeerd om jouw vingerafdruk opnieuw in te stellen?
Dit doe je als volgt:
Open Instellingen, kies voor ‘Touch ID en toegangscode’ en voer je toegangscode in. Hierna zie je de ingestelde vingerafdrukken. Door van rechts naar links te vegen kun je ze verwijderen.
Kies vervolgens voor ‘Voeg vingerafdruk toe’ om een nieuwe vingerafdruk in te voeren.

Helpt dat? We horen het graag.
Saschasuzeanna
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ha Sietske,

Dank voor jouw reactie! Dat heb ik idd geprobeerd, maar dat lukt niet. Dan krijg ik wederom een foutmelding. Ik vrees dat het een hardware probleem is. Mvg
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Saschasuzeanna, probeer anders eens een volledige factory reset. Maak wel eerst een back-up.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Saschasuzeanna,

Is het inmiddels al gelukt?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic