Hallo,
Dit betreft waarschijnlijk een fout in het systeem van MyVodafone. Die geeft dezer dagen bij vrijwel iedereen verkeerde informatie weer. Daarbij wordt er door het systeem geen rekening gehouden met ingeschakelde "1 GB Web Extra BloX" en andere BloX.
Het wordt tijd dat Vodafone deze data-registratie eens op orde brengt. Met een actuele data-registratie en data-tegoed. Ook voor klanten met ingeschakelde data-BloX.
Kijk ook eens even op
http://www.payinfo.nl of je niet (onbewust) bent ge-abonneerd op een betaalde Content Media service. Of een premium-sms-dienst. Daar kun je je ook afmelden. En je nul-zes-nummer blokkeren voor Content Media services.
Edit: volgens mij geeft MyVodafone de informatie over verbruikte data en het resterende data-tegoed sinds 29 April 2014 / 09:00 uur weer correct weer. Bij mij zijn de buiten-de-bundel-kosten weer ongedaan gemaakt. Maar bij mij lag het aan het feit dat MyVodafone geen rekening had gehouden met mijn "Web 1 GB Extra BloX" En nu dus weer wel.
Succes !
Netwerker